schoolbook Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 In som tvåa i första rena pepptråden Detta missar man givetvis inte. Citera
affe2000 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Observera att spelare som tidigare anmält sig till Berga Open-turrar men inte behagat dyka upp är automatiskt permbannade från denna turre. Härligt! Jag antar och hoppas att ovanstående avser de som inte har avanmält sig innan och inte alla som anmält och sen avanmält sig? Citera
valterego Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Härligt! Jag antar och hoppas att ovanstående avser de som inte har avanmält sig innan och inte alla som anmält och sen avanmält sig? Får vi verkligen hoppas Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Härligt! Jag antar och hoppas att ovanstående avser de som inte har avanmält sig innan och inte alla som anmält och sen avanmält sig? Får vi verkligen hoppas Ja, givetvis är det såna som anmält sig men som inte avanmält sig och inte dykt som avses! I annat fall skulle ju Valter inte ens få passera Närke längre... Citera
valterego Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Ja, givetvis är det såna som anmält sig men som inte avanmält sig och inte dykt som avses! I annat fall skulle ju Valter inte ens få passera Närke längre... Citera
hogge75 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Jag väntar vid OK-macken, plocka upp mig på vägen Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Jag väntar vid OK-macken, plocka upp mig på vägen Nix, men jag kan låsa dig ute på altanen, naken, igen. Citera
schoolbook Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Nix, men jag kan låsa dig ute på altanen, naken, igen. Lite mer hardcore att göra det i februari. Citera
Thomas73 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Anmäler mig själv samt "Katrineholm 2 och Katrineholm 3." Kanontrevligt sist. Nästa gång blir det ingen finalbordsmiss. Citera
taktfast Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Längtar tills jag får anmäla mig Citera
bjoelle Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Utlovar att slå mitt föregående spyrekord! Citera
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Utlovar att slå mitt föregående spyrekord! Och hur ska det gå till hade du tänkt? @Thomas73, läs mikes inlägg en gång till. Den här tråden är inte för anmälan - FYI så du inte går på en mina Citera
Galvanizer Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Vårt sällskapsmästerskap (SM) i Omaha flyttas därmed till lördagen den 2/3... Martin, 4:ans Pokersällskap. Tack för senast btw Citera
m1978 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Utlovar att slå mitt föregående spyrekord! Lovar du även att deepthroata Sandis djupare med Mikes dildo? Har en jäääävligt schysst bild på mob Citera
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Upp med den i "vår" fb-grupp ffs Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Anmäler mig själv samt "Katrineholm 2 och Katrineholm 3." Kanontrevligt sist. Nästa gång blir det ingen finalbordsmiss. Varmt välkomna men se min post igen. Anmälan först ca en månad innan i ny tråd! Längtar tills jag får anmäla mig Längtar efter dig också. Utlovar att slå mitt föregående spyrekord! Vissa rekord är bäst oslagna. Vårt sällskapsmästerskap (SM) i Omaha flyttas därmed till lördagen den 2/3... Martin, 4:ans Pokersällskap. Tack för senast btw Wp & ty. Lovar du även att deepthroata Sandis djupare med Mikes dildo? Har en jäääävligt schysst bild på mob FB-gruppen FFS!!!! Upp med den i "vår" fb-grupp ffs +235. Drygt. Citera
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 +235. Drygt. Nu tänkte jag iofs på gruppen där vi snackar/planerar för dig Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Nu tänkte jag iofs på gruppen där vi snackar/planerar för dig Jaha. Jaja, varför inte göra mig ännu_mera_nyfiken liksom... Men släng upp den i Friday Fuckers också? Snäääääällllla? Citera
mceot Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Hej! Jag vill gärna göra ett nytt besök i berga. Och mycket tack för senast! Anmäler mig härmed som chipdumpare till 2013. Mvh micke Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Hej!Jag vill gärna gärna ett nytt besök i berga. Och mycket tack för senast! Mvh micke Tack själv. Mycket trevligt att få sitta på samma bord som dig i början! Citera
bjoelle Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Lovar du även att deepthroata Sandis djupare med Mikes dildo? Har en jäääävligt schysst bild på mob Lösbart. Citera
Nizse Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Åfyfaan vad jag ska vara med då! Citera
fraallan Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Anmäler la mig så jag jag kan avanmäla mig sen och ändåså komma i vanlig ordning? Citera
SouthEast Postad 3 Oktober , 2012 Rapport Postad 3 Oktober , 2012 Ja, det blir även ett Berga Open nästa år! Nytt för den här gången är att jag inte kommer ta emot anmälningar förräns EN MÅNAD innan turren. Citera
Recommended Posts