SuckItOrMuckIt Postad 15 September , 2012 Rapport Postad 15 September , 2012 Tjena, Funderar på att köpa en mac istället för pc. Tänkte helt enkelt höra med er som har erfarenhet av detta hur det fungerar, både att spela och med diverse program, allt som rör poker. Diskussionen rör enbart fördelar och nackdelar när det gäller pokerrelaterat, vilket som är bäst i övrigt kan vi ta nån annan stans. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 September , 2012 Författare Rapport Postad 18 September , 2012 ingen? Citera
Crappy Postad 18 September , 2012 Rapport Postad 18 September , 2012 Jodå Jag kör Mac och skulle aldrig köpa PC igen. Nu är det dock så att alla saiter har inte ännu utvecklat programvara till OSx., exempelvis har förga förvånande inte svs det. HM 1funkar heller inte i OSx miljö, men tvåan är på gång om ryktet stämmer. Hur det är med övriga hjälpmedelsprogram vet jag inte. Men det är riktigt lätt och smidigt att komma runt. Jag kör paralles som tillåter att jag kör både Win och OSx samtidigt, det enda är att man för att det ska flyta smidigt bör ha minst 8gb ram, men det finn nog ingen som kör mindre idag? Nu är jag Apple idiot, så det finns säkert massor av invändningar mot det jag sagt här Men jag rekommenderar Mac. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 21 September , 2012 Författare Rapport Postad 21 September , 2012 Ok tack för svaret! Jag har också fått höra om parallels, verkar funka riktigt bra. Isf som jag har förstått det kan man köra allt som går i windows rakt av i OSx. Isf verkar det ju inte vara nått problem alls, bara att köra igång HM och exempelvis SvS, ha uppe pokerstove, vad man nu vill. Börjar luta mer och mer åt mac. Citera
DonnieDarko1 Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Har också funderat på det där. Kan inte alla som <3 Apple, övertyga mig och jimhamring. Är det verkligen jättesmidigt med parallells? Vad krävs mer än RAM-minne? Tut tut. Citera
kalleswe Postad 18 December , 2012 Rapport Postad 18 December , 2012 Jodå Jag kör Mac och skulle aldrig köpa PC igen. Nu är det dock så att alla saiter har inte ännu utvecklat programvara till OSx., exempelvis har förga förvånande inte svs det. Sedan några veckor tillbaka har SvS äntligen skapat en Mac-klient. Det var på tiden! Citera
Crappy Postad 18 December , 2012 Rapport Postad 18 December , 2012 Japp. Dessutom är den, precis som ongame saiterna mycket stabilare än Win varianterna. Lite sent svar till Donnie, det krävs inget mer Citera
SuckItOrMuckIt Postad 18 December , 2012 Författare Rapport Postad 18 December , 2012 Blev en PC btw. Får se till nästa gång... Citera
DonnieDarko1 Postad 19 December , 2012 Rapport Postad 19 December , 2012 Blev en PC btw. Får se till nästa gång... Samma här. Citera
Crappy Postad 19 December , 2012 Rapport Postad 19 December , 2012 Fegisar, får aldrig den snyggaste/bästa Citera
DonnieDarko1 Postad 20 December , 2012 Rapport Postad 20 December , 2012 Fegisar, får aldrig den snyggaste/bästa Jag är inte förhållandetypen. Kanske när jag blir äldre och inte orkar med mer drama. Hon ser ju onekligen fin ut Maccisen. Citera
Recommended Posts