Fajlen Postad 16 September , 2014 Rapport Postad 16 September , 2014 någon som kan pma ligan? skickat över på stars, sorry att det blev så sent Citera
hogge75 Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 jävla skitsite Kan inte byta in nån spelare från bänken Citera
puli95 Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 haha hade helt glömt bort byta spelare idag Citera
Matteprof Postad 25 November , 2014 Rapport Postad 25 November , 2014 jävla skitsite Kan inte byta in nån spelare från bänken Jävla skitsite, har inte funkat på två dagar nu och har ju halva laget på skadelistan inför kvällens matcher Citera
schoolbook Postad 11 December , 2014 Rapport Postad 11 December , 2014 Allt som vanligt: 22:a i Sverige, top 2% totalt och 4 av 6 i PF-ligan... Citera
Matteprof Postad 11 December , 2014 Rapport Postad 11 December , 2014 Allt som vanligt: 22:a i Sverige, top 2% totalt och 4 av 6 i PF-ligan... Precis som i Fantasy Premier League typ. Jag hade en sjukt fin omgång och riktigt flax med mina backar Citera
schoolbook Postad 18 Februari , 2015 Rapport Postad 18 Februari , 2015 Och så går det inte att byta kapten Edit: fixat. Citera
Matteprof Postad 15 April , 2015 Rapport Postad 15 April , 2015 Sinnes vad irriterande det var igår. UEFAs sajt kraschade mellan 20:00 till transferstopp 20:30 när jag hade tänkt synca laget efter laguppställnignarna. Ren jäkla tur att Atletico och Real får för sig att spela 0-0 när man inte hann med att byta in Juve-försvaret, så blev inte helt katastrof. Men lär varit många som satt och slog sönder tangentborden igår Citera
fanzz Postad 15 April , 2015 Rapport Postad 15 April , 2015 Du har haft nog med tur så här långt imo (Om det är du som leder) Citera
Matteprof Postad 16 April , 2015 Rapport Postad 16 April , 2015 Du har haft nog med tur så här långt imo (Om det är du som leder) Ja ska inte neka till det. Ligger faktiskt 1:a i Sverige just nu Citera
fanzz Postad 17 April , 2015 Rapport Postad 17 April , 2015 Förvånar mig inte för fem öre. Bra spelat så här långt. Ännu har jag inte gett upp dock. Citera
Matteprof Postad 6 Juni , 2015 Rapport Postad 6 Juni , 2015 Puh! Blev sjukt tight men äntligen lite marginaler på rätt sida även om det såg kört ut i paus Kul tävling och är givetvis med nästa år Citera
jaroiten Postad 7 Juni , 2015 Rapport Postad 7 Juni , 2015 Grattis Matte, bra krigat på dubbla fronter! Citera
schoolbook Postad 7 Juni , 2015 Rapport Postad 7 Juni , 2015 Puh! Blev sjukt tight men äntligen lite marginaler på rätt sida även om det såg kört ut i paus Kul tävling och är givetvis med nästa år Grattis! Skeppat. Ser fram emot revansch nästa år. Citera
fanzz Postad 7 Juni , 2015 Rapport Postad 7 Juni , 2015 Jag förstår inte. Var det inte jag som vann? Citera
Matteprof Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Nått är wajsing eftersom ligorna korrats inatt Följande är reglerna Assists In addition, An attempt, which rebounds from the goal frame, the goalkeeper or a defender, can be considered as an assist, if it leads directly to a goal Vilket gjorde att både Tevez och Messi fick assist, som ser ut att stämma enligt reglerna. Men som av nån anledning togs bort inatt (?) Jag har mailat supporten och frågat varför de korrade ligorna inatt, väntar på svar. Återkommer här i tråden direkt jag vet mer. Om supporten säger att man ryckt assisten från Messi och Tevez och det är "final" så skeppar jag över 3k till dig Fanz... och sätter mig och svär ännu mer efter sista omgångarna i Fantasy-turrarna Citera
schoolbook Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag var för het på gröten där. Bra att du har koll och skeppar vidare om det krävs, Matteprof. Citera
fanzz Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Jag vet inte hur det såg ut innan. Var i Stockholm i lördags och kom hem söndag kväll så detta var första gången jag tittade på ligan. Ser att jag vunnit, blir glad, kommer in här och förstår inte vad som händer Men tugga lite med supporten om du vill, jag kan vänta nån dag eller två. Citera
Matteprof Postad 9 Juni , 2015 Rapport Postad 9 Juni , 2015 Fick svar av supporten som meddelade att de valde att plocka bort assisterna från Messi och Tevez. .. nice Torskar CL och PL fantasy sista omgången och börsen har självklart gjort att det typ blir sms lån imorn..., men jag förde just över dina 3k Fanz, grattis till dem och WP Citera
fanzz Postad 9 Juni , 2015 Rapport Postad 9 Juni , 2015 GG UL. Jag hade tur som fan från semi och framåt får jag erkänna med min Barcelona-backlinje-gamble och sen fullt Barcelonalag i finalen + att dom plockar bort dina assister där Matte. Vi lär mötas igen när nästa säsong drar igång! Bra spelat allihop. Citera
schoolbook Postad 10 Juni , 2015 Rapport Postad 10 Juni , 2015 Grattis och sorry igen. Jag är på och kan hålla i det nästa säsong också, väntar isf vis av skadan ett par dagar med att skeppa. Citera
Matteprof Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 En vecka till start. Visst kör vi igen i år? Jag är med om vi kör Dock har de inte lagt upp Fantasy'n för i år, så hoppas att de lägger på ett kol! Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 Vilken variant är det ni kör? AB eller någon bättre? Citera
Recommended Posts