Matteprof Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Wildcardknappen på transfersidan är tillagd nu (* i övre högra hörnet). Fick till och med svar av supporten Härligt! Spelade wildcard i morse, gjorde några byten... nu när jag ska korrigera så står det unlimited, MEN det dras minuspoäng när jag börjar byta Jaja, nu kör vi... Citera
schoolbook Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Härligt! Spelade wildcard i morse, gjorde några byten... nu när jag ska korrigera så står det unlimited, MEN det dras minuspoäng när jag börjar byta Jaja, nu kör vi... Är bara en glitch i interfacet, när du submittar dras det inga poäng. Postar mitt lag efter matchstart. Citera
Matteprof Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Är bara en glitch i interfacet, när du submittar dras det inga poäng. Postar mitt lag efter matchstart. Thanks, chansar med att sätta Pereira som C istället för Lewandowski, krisar det blir det ju Ronaldo imorgon. Domenech Pereira©, Layun, Criscito Tiago, Shatov, Feghouli, Sterling, André André Lewandowski, Ronaldo Sub: Oblak, Evra, Gimenez, Martial Citera
schoolbook Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Efter Wildcard: Domenech/Cesar Mustafi/Marcano/Criscito/Rakitskiy/Naldo André/Gomes/Bellarabi/Teixeira/de Bruyne Lewandowski©/Aboubakar/Ronaldo Citera
devalanteriel Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Fniss, jag glömde bort att vi spelade och har inte kollat på mitt lag. Sjuk kapten och sjuk målvakt. Bäst spenderade 500 kr någonsin. Citera
fanzz Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Domenech / Layun - Azevedo - Pique - Masuaku / Parejo - Feghouli - André - Imbula / Suarez - Neymar© / Bänk: Cesar - Gimenez - Koke - Griezmann Citera
Matteprof Postad 22 Oktober , 2015 Rapport Postad 22 Oktober , 2015 Ska aldrig mer träna på onsdagar så man missar startelvorna... bytte in Evra och Gimenez och så får ingen av dem spela Men hade 150 kr på Malmö så blev en sportsbettingpeng iaf. Gav ju 4.40 Citera
schoolbook Postad 22 Oktober , 2015 Rapport Postad 22 Oktober , 2015 Har ni fått korrekt poäng på alla? Står fortfarande 0 på Naldo som spelade när Wolfsburg höll nollan. Står också "Inplay" på matchdag 3. Citera
fanzz Postad 22 Oktober , 2015 Rapport Postad 22 Oktober , 2015 Jag gjorde samma misstag. Jag bytte in Azevedo, Koke och Gimenez som alla gjorde 0p... Citera
Matteprof Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Har ni fått korrekt poäng på alla? Står fortfarande 0 på Naldo som spelade när Wolfsburg höll nollan. Står också "Inplay" på matchdag 3. Min verkar stämma hyfsat, men fick bara 4p på Martial trots 90 spelade min, ett mål och ett gult. Borde varit 5p. Verkar som att de råkat dra -2p på gula kort Halvbuggig sajt, men men Citera
Matteprof Postad 3 November , 2015 Rapport Postad 3 November , 2015 Ny omgång ikväll. Märkte att jag hade kass fördelning på spelarna mellan matcherna tisdag/onsdag, så gjorde just 3 byten. Tog -4 pts, men fick bita i sura äpplet eftersom jag spelade mitt wildcard redan förra omgången. Var perfekt med omgångstart 16:00 eftersom jag återigen inte kunde trixa med byten efter att ha sett startelvorna vid 20 tiden, så nu var det lika för alla Oblak Eliseu, Evra, Gimenez Shatov, Tiago (BM), Rakitic, Gaitan Lewandowski, Ronaldo ©, Martial Sub: Domenech, Layun, Criscito, Feghouli Citera
schoolbook Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 WTF, var säker på att jag satte Teixeira som kapten? Eller glömde jag spara? Suarez får se till att leverera då. Cesar Mustafi/Marcano/Masuaku/Rakitskiy Andre/Gomes/Teixeira/de Bruyne Ronaldo©/Aboubakar Bänk: Domenech/Criscito/Bellarabi/Suarez Citera
fanzz Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 Jag glömde göra ändringar och har exakt samma lag som förra veckan. Hade ingen kapten igår och Cesar satt på bänken. Tur att det inte påverkade mig. Nästan att det påverkade mig positivt för jag hade tänkt byta ut Azevedo som fick 6p mot MFF. Citera
Matteprof Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 Jag glömde göra ändringar och har exakt samma lag som förra veckan. Hade ingen kapten igår och Cesar satt på bänken. Tur att det inte påverkade mig. Nästan att det påverkade mig positivt för jag hade tänkt byta ut Azevedo som fick 6p mot MFF. Hehe, hade varit bättre för mig med. Bytte ut Sterling mot Gaitan... då gör Sterling mål och Gaitan drar på sig ett rött, får minuspoäng och blir avstängd Citera
schoolbook Postad 5 November , 2015 Rapport Postad 5 November , 2015 Hehe, hade varit bättre för mig med.Bytte ut Sterling mot Gaitan... då gör Sterling mål och Gaitan drar på sig ett rött, får minuspoäng och blir avstängd Tja, ni ligger i alla fall trea respektive sjua i Sverige Citera
fanzz Postad 25 November , 2015 Rapport Postad 25 November , 2015 Gjorde 4 byten denna veckan. Ut med Griezmann, Imbula, Azevedo och Parejo. In med Coman, Douglas Costa, Bellerin och Di Maria. Domenech, Cesar Layun, Bellerin, Masuaku, Pique, Gimenez Feghouli, André, Costa, Di Maria, Koke Coman, Suarez, Neymar© Fan att Neymar skulle bränna straff för första gången någonsin typ. Citera
Matteprof Postad 25 November , 2015 Rapport Postad 25 November , 2015 Gjorde också 4 byten. Trodde jag skulle slippa men det är ju helt otroligt vad mina spelare drar på sig skador. Känns som att jag behöver ett wildcard varenda omgång Spelar iaf Oblak Bellerin, Criscito, Lisandro Lopez, Eliseu Di Maria, Shatov, D Costa, Rakitic Lewandovski, Ronaldo © Domenech, Layun, Feghouli, Martial (inj) Citera
devalanteriel Postad 25 November , 2015 Rapport Postad 25 November , 2015 Jag gav upp vecka två när jag inte fick byta efter att ha glömt bort att göra det vecka ett. Citera
schoolbook Postad 17 Februari , 2016 Rapport Postad 17 Februari , 2016 Igång igen, fick i alla fall in ett gäng Benficaspelare. Cesar Maxwell-Eliseu-Naldo-Mitrovic Thiao Motta-Kums-Shiatov Jonas-Messi-Ronaldo Bänk: Oblak,Bellerin,Gabi,Rakitic Citera
Matteprof Postad 17 Februari , 2016 Rapport Postad 17 Februari , 2016 Man verkar kunna se varandras lag nu Citera
devalanteriel Postad 17 Februari , 2016 Rapport Postad 17 Februari , 2016 Jag kan inte ens se mitt eget... något javascript som vägrar laddas och fördröjer hela siten. Citera
devalanteriel Postad 17 Februari , 2016 Rapport Postad 17 Februari , 2016 Nu funkar det. Ligger för långt efter. Min status som "gett upp" kvarstår. Citera
Matteprof Postad 29 Maj , 2016 Rapport Postad 29 Maj , 2016 Griezman sätter straffen i insida ribban och därför tog jag hem CL ligan. Puh Nya tag i EM tipsen Citera
schoolbook Postad 29 Maj , 2016 Rapport Postad 29 Maj , 2016 Grattis! Grymt jobbat av er båda i år igen! Dock var jag ju lite snabb förra året och det är ju tajt igen så jag väntar tills imorgon så inget ändras. Citera
fanzz Postad 29 Maj , 2016 Rapport Postad 29 Maj , 2016 Griezman sätter straffen i insida ribban och därför tog jag hem CL ligan. Puh Nya tag i EM tipsen Ja jävlar va tiltad jag blev där. Speciellt när han la en så säker straff i straffläggningen sen. Grattis till vinsten iaf. Citera
Recommended Posts