@ntonius Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Har gjort ett uttag på mindre summa på LeoVegas som verkligen känns misstänksamma. Detta skedde för över 2 veckor sedan och jag har haft kontakt med dessa konstant under dessa veckor. Varav 3 gånger har de svarat att de inte fått in mina uppgifter. Varje mail där jag har jag skickat in uppgifterna har jag inte fått ett svar. Vad är problemet? Dom är extremt snabb att svara när jag mailar annars och frågar om det kommit men när uppgifterna har skickats har jag aldrig fått ett svar. JAG SER i skickat att det har levererats varje gång. Någon annan? Jezzez Citera
U_FISH Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Orka spelar på nya siter som lägger ner om 3 månader. Dom har säkert redan lagt beslag på dina pengar. Citera
UltraMFF Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Stor summa det handlar om? Jävlar va Leo har kört marknadsföring senaste månaderna, luktar sån jävla scam. Citera
@ntonius Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Postad 13 September , 2012 4.3k, så är ju ingen stor summa. Läste på Flashback om folk som tagit ut betydligt mer. Citera
Leovegas Postad 14 September , 2012 Rapport Postad 14 September , 2012 Har gjort ett uttag på mindre summa på LeoVegas som verkligen känns misstänksamma. Detta skedde för över 2 veckor sedan och jag har haft kontakt med dessa konstant under dessa veckor. Varav 3 gånger har de svarat att de inte fått in mina uppgifter. Varje mail där jag har jag skickat in uppgifterna har jag inte fått ett svar. Vad är problemet? Dom är extremt snabb att svara när jag mailar annars och frågar om det kommit men när uppgifterna har skickats har jag aldrig fått ett svar. JAG SER i skickat att det har levererats varje gång. Någon annan? Jezzez Hej @ntonius, Du ska verkligen inte behöva känna misstänksamhet för oss på LeoVegas. Vi skeppar dagligen ut massor av uttag, sju dagar i veckan. Precis som vi nämner på sajten kan det ta upp till några arbetsdagar att behandla uttagen. Detta med hänsyn till våra spelares säkerhet. Givetvis kan det förekomma enstaka fall då det tar längre tid än väntat oavsett om allt ser ok ut eller inte. Detta är något vi försöker förbättra oss på varje gång. Om du fortfarande inte har fått svar ifrån vår kundsupport så skicka ett PM till mig här på forumet så ska vi kika på ditt fall med en gång. Som svar till U_FISH och UltraMFF så kan vi meddela att vi verkligen inte är något företag som kommer att lägga ner inom kort. Vi är Sveriges Mobilcasino och är här för att stanna. Edit: Tyvärr så insåg jag först nu att detta forum inte har stöd för PM. Skicka in ett ärende till vår kundsupport (support-sv@leovegas.com) och referera till detta inlägg här på pokerforum.nu så ber jag att vår kundsupport kikar på det med en gång. mvh / LeoVegas Citera
@ntonius Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Postad 15 September , 2012 Visade sig att det blev för mycket att skicka allt på en gång. Allt är löst nu i alla fall! Tack för engagemanget och svaret! Alltid haft ett bra intryck av Leo och står fast vid det även om det kunde skötts smidigare Mvh Anton Hej @ntonius, Du ska verkligen inte behöva känna misstänksamhet för oss på LeoVegas. Vi skeppar dagligen ut massor av uttag, sju dagar i veckan. Precis som vi nämner på sajten kan det ta upp till några arbetsdagar att behandla uttagen. Detta med hänsyn till våra spelares säkerhet. Givetvis kan det förekomma enstaka fall då det tar längre tid än väntat oavsett om allt ser ok ut eller inte. Detta är något vi försöker förbättra oss på varje gång. Om du fortfarande inte har fått svar ifrån vår kundsupport så skicka ett PM till mig här på forumet så ska vi kika på ditt fall med en gång. Som svar till U_FISH och UltraMFF så kan vi meddela att vi verkligen inte är något företag som kommer att lägga ner inom kort. Vi är Sveriges Mobilcasino och är här för att stanna. Edit: Tyvärr så insåg jag först nu att detta forum inte har stöd för PM. Skicka in ett ärende till vår kundsupport (support-sv@leovegas.com) och referera till detta inlägg här på pokerforum.nu så ber jag att vår kundsupport kikar på det med en gång. mvh / LeoVegas Citera
Madwett Postad 15 September , 2012 Rapport Postad 15 September , 2012 Visade sig att det blev för mycket att skicka allt på en gång. Allt är löst nu i alla fall! Tack för engagemanget och svaret! Alltid haft ett bra intryck av Leo och står fast vid det även om det kunde skötts smidigare Mvh Anton Wtf??? För mycket för en seriös sida att skicka drygt 4k? Och varför har dom inte mailat dig den infon tidigare? Riktigt dåligt. Skönt att du fick dina pengar iaf. Citera
@ntonius Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Postad 16 September , 2012 Wtf??? För mycket för en seriös sida att skicka drygt 4k? Och varför har dom inte mailat dig den infon tidigare? Riktigt dåligt. Skönt att du fick dina pengar iaf. Jag som inte uttryckte mig klart, alltså alla 4 filer. Fick skicka en fil åt gången. Först cc, sen ID, sen bankuppgifter osv. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.