Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har gjort ett uttag på mindre summa på LeoVegas som verkligen känns misstänksamma.

 

Detta skedde för över 2 veckor sedan och jag har haft kontakt med dessa konstant under dessa veckor. Varav 3 gånger har de svarat att de inte fått in mina uppgifter. Varje mail där jag har jag skickat in uppgifterna har jag inte fått ett svar. Vad är problemet? Dom är extremt snabb att svara när jag mailar annars och frågar om det kommit men när uppgifterna har skickats har jag aldrig fått ett svar.

 

JAG SER i skickat att det har levererats varje gång.

 

Någon annan?

 

Jezzez

Postad
Har gjort ett uttag på mindre summa på LeoVegas som verkligen känns misstänksamma.

 

Detta skedde för över 2 veckor sedan och jag har haft kontakt med dessa konstant under dessa veckor. Varav 3 gånger har de svarat att de inte fått in mina uppgifter. Varje mail där jag har jag skickat in uppgifterna har jag inte fått ett svar. Vad är problemet? Dom är extremt snabb att svara när jag mailar annars och frågar om det kommit men när uppgifterna har skickats har jag aldrig fått ett svar.

 

JAG SER i skickat att det har levererats varje gång.

 

Någon annan?

 

Jezzez

 

 

Hej @ntonius,

 

Du ska verkligen inte behöva känna misstänksamhet för oss på LeoVegas.

Vi skeppar dagligen ut massor av uttag, sju dagar i veckan. Precis som vi nämner på sajten kan det ta upp till några arbetsdagar att behandla uttagen. Detta med hänsyn till våra spelares säkerhet.

 

Givetvis kan det förekomma enstaka fall då det tar längre tid än väntat oavsett om allt ser ok ut eller inte. Detta är något vi försöker förbättra oss på varje gång.

 

Om du fortfarande inte har fått svar ifrån vår kundsupport så skicka ett PM till mig här på forumet så ska vi kika på ditt fall med en gång.

 

Som svar till U_FISH och UltraMFF så kan vi meddela att vi verkligen inte är något företag som kommer att lägga ner inom kort. Vi är Sveriges Mobilcasino och är här för att stanna.

 

Edit: Tyvärr så insåg jag först nu att detta forum inte har stöd för PM. Skicka in ett ärende till vår kundsupport (support-sv@leovegas.com) och referera till detta inlägg här på pokerforum.nu så ber jag att vår kundsupport kikar på det med en gång.

 

 

mvh / LeoVegas

Postad

Visade sig att det blev för mycket att skicka allt på en gång. Allt är löst nu i alla fall! Tack för engagemanget och svaret! Alltid haft ett bra intryck av Leo och står fast vid det även om det kunde skötts smidigare :)

 

Mvh

Anton

 

Hej @ntonius,

 

Du ska verkligen inte behöva känna misstänksamhet för oss på LeoVegas.

Vi skeppar dagligen ut massor av uttag, sju dagar i veckan. Precis som vi nämner på sajten kan det ta upp till några arbetsdagar att behandla uttagen. Detta med hänsyn till våra spelares säkerhet.

 

Givetvis kan det förekomma enstaka fall då det tar längre tid än väntat oavsett om allt ser ok ut eller inte. Detta är något vi försöker förbättra oss på varje gång.

 

Om du fortfarande inte har fått svar ifrån vår kundsupport så skicka ett PM till mig här på forumet så ska vi kika på ditt fall med en gång.

 

Som svar till U_FISH och UltraMFF så kan vi meddela att vi verkligen inte är något företag som kommer att lägga ner inom kort. Vi är Sveriges Mobilcasino och är här för att stanna.

 

Edit: Tyvärr så insåg jag först nu att detta forum inte har stöd för PM. Skicka in ett ärende till vår kundsupport (support-sv@leovegas.com) och referera till detta inlägg här på pokerforum.nu så ber jag att vår kundsupport kikar på det med en gång.

 

 

mvh / LeoVegas

Postad
Visade sig att det blev för mycket att skicka allt på en gång. Allt är löst nu i alla fall! Tack för engagemanget och svaret! Alltid haft ett bra intryck av Leo och står fast vid det även om det kunde skötts smidigare :)

 

Mvh

Anton

 

Wtf??? För mycket för en seriös sida att skicka drygt 4k? Och varför har dom inte mailat dig den infon tidigare? Riktigt dåligt.

 

Skönt att du fick dina pengar iaf.

Postad
Wtf??? För mycket för en seriös sida att skicka drygt 4k? Och varför har dom inte mailat dig den infon tidigare? Riktigt dåligt.

 

Skönt att du fick dina pengar iaf.

 

Jag som inte uttryckte mig klart, alltså alla 4 filer. Fick skicka en fil åt gången. Först cc, sen ID, sen bankuppgifter osv.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...