Iggan Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Fi spelar 27/20 3b 4%, agg.freq flop/turn/river 28/33/34 Valde att syna pre för att få med fisken i potten. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Replayer Hero ($219) BB ($223) UTG ($597) CO ($510) BTN ($464) Dealt to Hero T:diamond: Q:diamond: fold, CO raises to $7, fold, Hero calls $6, BB calls $5 FLOP ($21) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: Hero checks, BB checks, CO checks TURN ($21) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: 5:diamond: Hero bets $17, BB calls $17, CO folds RIVER ($55) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: 5:diamond: 9:spade: Hero bets $45, BB raises to $117, Hero ? Citera
-samba- Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Fold finns verkligen inte. Citera
Dr_Anonymous Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Verkligen inte fold, syn eller allin beror på din read. men synat hade jag. Citera
svint0 Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Verkligen inte fold, syn eller allin beror på din read. men synat hade jag. Brädan är parad. Du får(borde inte få) inte syn av sämre här om du går all-in. Citera
Iggan Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 Brädan är parad. Du får(borde inte få) inte syn av sämre här om du går all-in. Tror jag med. Men du foldar inte? Citera
Opteron Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Fisken är i bb då? Hade du trebettat om det var en reg i bb? Citera
Iggan Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 Fisken är i bb då? Hade du trebettat om det var en reg i bb? Ja, fisken är i bb. Mitt standardspel är att 3betta med QTs+ på SB utan att ha en synrange alls på sb. Och jag hade inte avvikit från standardspelet om det inte var en fisk i bb. Suger jag? Citera
Dr_Anonymous Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Brädan är parad. Du får(borde inte få) inte syn av sämre här om du går all-in. Ja precis därför jag sa pga reads, och att jag hade synat bara. Citera
Dr_Anonymous Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Brädan är parad. Du får(borde inte få) inte syn av sämre här om du går all-in. Ja precis därför jag sa pga reads, och att jag hade synat bara. Citera
richardd Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Fi spelar 27/20 3b 4%, agg.freq flop/turn/river 28/33/34 Valde att syna pre för att få med fisken i potten. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Replayer Hero ($219) BB ($223) UTG ($597) CO ($510) BTN ($464) Dealt to Hero T:diamond: Q:diamond: fold, CO raises to $7, fold, Hero calls $6, BB calls $5 FLOP ($21) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: Hero checks, BB checks, CO checks TURN ($21) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: 5:diamond: Hero bets $17, BB calls $17, CO folds RIVER ($55) 4:spade: 7:diamond: 4:diamond: 5:diamond: 9:spade: Hero bets $45, BB raises to $117, Hero ? Fold preflop, syn river Citera
schumme Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Fold preflop, syn river Kan väl aldrig vika en QT soot preflop här. Citera
gorillai Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Fold preflop, syn river Tycker det är allmänt trevligt att folk är hjälpsamma osv. Men, jag måste bara få fråga. Hur kommer det sig att du inte postat på flera år för att komma in och skriva i en sån här tråd som är skapad för ett år sedan av en människa som inte tycks vara speciellt aktiv (1 år sen senaste posten) ? .. Känns inte så himla lönt att dra upp dessa trådar, vill du diskutera handhistoriker så finns det ju mycket nyare trådar eller folks dagböcker Citera
TGrinder Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Tycker det är allmänt trevligt att folk är hjälpsamma osv. Men, jag måste bara få fråga. Hur kommer det sig att du inte postat på flera år för att komma in och skriva i en sån här tråd som är skapad för ett år sedan av en människa som inte tycks vara speciellt aktiv (1 år sen senaste posten) ? .. Känns inte så himla lönt att dra upp dessa trådar, vill du diskutera handhistoriker så finns det ju mycket nyare trådar eller folks dagböcker Tror inte han själv vet det ens! Citera
SpaderKung Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Fold preflop, syn river Folda pre? Hur tänker du nu, utveckla tack! Citera
richardd Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Kan väl aldrig vika en QT soot preflop här. Jag vet, jag vet, det är alltid svårt och folda soooooooooted preflop men ibland måste man avstå, det är svårt, men nödvändigt IMHO... Att spela QT ur position är inget jag kan rekommendera heller, om man inte gillar trubbel och svåra beslut dvs... Möjligen en raise för att få betalt med andra händer men känns dumt det med, från knappen OK men inte från sb för fan Citera
gorillai Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Folda pre? Hur tänker du nu, utveckla tack! Wtf, är ju verkligen inget konstigt med att folda här? QTs är helt klart för dålig för att syna in här. Antingen 3bettar man för att den är för kass för att syna eller så foldar man. Citera
Recommended Posts