Gå till innehåll

SAJT: vsjack.com


Partneransvarig

Recommended Posts

Tjena upandcoming och ViLLeH!

 

Sorry för dålig info men bonussystemet har bytt från händer till player points. Det är numera 3 miljoner poäng som gäller för pokerforums bonus. Ett mål som för de flesta kommer vara lättare att nå.

 

Men vi backar såklart inte från det vi sagt. Om någon jagar antalet händer istället så funkar det också. Skicka mig ett PM så kan jag berätta hur ni ligger till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Notera att €30-erbjudandet för nya spelare bara gällde fram till sista september. Promo som finns nu är 100% deposit bonus upp till €200.

 

I övrigt händer det mycket hos oss. Vi har numera både multitable och pre-select i klienten och fler fina grejer är på G!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Notera att €30-erbjudandet för nya spelare bara gällde fram till sista september. Promo som finns nu är 100% deposit bonus upp till €200.

 

I övrigt händer det mycket hos oss. Vi har numera både multitable och pre-select i klienten och fler fina grejer är på G!

 

Kommer ni att införa turneringar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha provat detta spelet lite så misstänker jag att jovisst, KANSKE man skulle kunna ha en edge i detta spel...men det är nog nätt och jämnt...

 

Sedan hoppas jag att de som försöker räkna ut optimal strategi inte ha det dåliga omdömet att publicera den...det skulle sänka spelet totalt!

 

Jag själv har börjat att skissa på hur man räknar ut strategi men åtminstone jag tycker att det är betydligt mer komplext än vad man kan tro...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...