Jinti91 Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2012 Stort wp till klingan som klonkade en sjätteplats i långlördag! Riktigt kul kompis! Idag flyttade min sista roommate ut. Känns skumt. Men ändå jäkligt nice, för nu börjar det verkligen kännas verkligt att man faktiskt flyttar utomlands om precis 2 veckor. WÖWÖÖWUUU!!! Bara slapphaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 WIIIE! Ja, grattis klingan och grattis Moona som fyller år idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 WIIIE! Ja, grattis klingan och grattis Moona som fyller år idag! Stort grattis till er båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2012 Jaaaa stort grattis på födelsedagen moona!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Jajust! Tack som tusan guiz Kan vara den mest lökiga födelsedagen so far i mitt liv. Firat med en pizza, ett glas rött och sc2-stream från globen. Inte speciellt insatt i sc2 men det är svårt att inte bli engagerad när man har 2 sambos som sitter och tittar aktivt på TVn. :> Hoppas ni haft en trevlig helg! Ps. Snart är det Maltisch, wee! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 21 September , 2012 Rapport Share Postad 21 September , 2012 Fan va kul för dig MoonaSahlin att ditt favoritband håller på att bli ÄNNU större! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article15471955.ab Önskar dig och ditt älsklingsband god lycka i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 21 September , 2012 Rapport Share Postad 21 September , 2012 Haha oh u. Funny little boi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 soon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder123 Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Update!! mvh vill också till Malta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Åker mot sthlm om ett par timmar, tanken är att leta på nåt att läsa och dra en kaffe medan jag väntar upp Moona och sen drar vi vidare till klingan, dvs Mr EXTRAslant. Väl där blir det väl att peppa inför Malta, kanske ta nån öl och äta nåt! Vi flyger tidigt imorgon!! Nojar mest just nu att jag kommer glömma nåt viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 29 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2012 Woopidooo! Så jävla close nu alltså!! Första gången som vi alla blir IRLare idag, blir kul det. Kl 9 ikväll tar vi bussen mot skavsta för att döda tid där tills avgången kl 06.30. Öldygna/sova/wifigrinda (om möjligt) lär det bli. Sen efterfest på beachen imorn blir det bara att slapphaa och säkert pröva på några uteställen får se om man vågar gå på 1liters redbullvodkan för €15 direkt eller om man bara går för många gators värde med öl för €2 På måndag kollar vi lägenhet! Vi verkar ha fått en så sjukt billig och riktigt fräsh lya! Nyrenoverad och hela köret! Knappt 1,6k svenska var i månaden Nöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Älskar hur risig koll jag har, haha, fick läsa här hur det var tänkt att vi skulle ta oss till flygplatsen! Men fyfan vad skönt att åka dit kl 21 ändå, slipper jag "omg vi kommer missa incheckning/vi missar planet"-nojningen. Packar sista nu, tankar lite podcasts och crap att ha på tåget, GOGOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 pass pengar ppiller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Haha, hade heller ingen aning om att vi drar dit ikväll, men fan va soft Sätter mig på tåget till sthlm om 1,5h och räknar med att få in atleast 2 bakfyllesessions på toan. No grind involved. Och precis som boman sa är pass, pengar, ppiller nerpackade så då ses vi på andra sidan! YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 slipper jag "omg vi kommer missa incheckning/vi missar planet"-nojningen. Mtp ni flyger Ryan, kom ihåg att checka in via nätet/skriva ut biljetter INNAN ni drar till skavsta.. Så ni slipper en massa tråkiga extrauppgifter Mvh Farsan Baloo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 29 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2012 Bussen som vi skulle ta vid 9 gick egentligen vid 8. Nästa går vid 03.30. Haha! But whaddyagonnado? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadsDown Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 pass pengar ppiller Kondomer är iaf. ett hett tips, abort är förbjudet här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 En fb-announce och en turnébuss senare sitter vi nu äntligen på flygplatsen och chillaaaar. Kentats har däckat, jag, jinti och ameliejeeie ska dra igång nattgrinden närsomhelst! Laters! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 29 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2012 Woopidooo!! Jag och amelie har kopplat upp oss på min lur och ska dra igång grinden! 5 meter bort sitter Moona och klingan och grindar. Kentats har laserdäckat på golvet. 5-6h kvar till flyget går. Det har redan varit en ganska epic början på resan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 klooonk, preflightgrind GO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 5BI upp på 250 händers flygplatsgrind med mobilnätet, göttans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Åååååhfyfaaaaaan! Vi har på riktigt kommit till paradiset!!! Det är så jääävla nice här, av det vi sett so far iallafall! Började Maltadagen med att lägga oss på en sandstrand i St. Julians och slappa och bada. Sen efter det promenixa runt och se lite. Hamnade vid typ en pir och badade lite mer i sånt sjuukt fint vatten! Imorn ska vi kolla lya, vi tänkte först bo i Sliema, men vi har alla blivit aspeppade på St. Julians efter att våra polare har peppat upp oss att bo här. Nu sattas det till söndagssteken, vi hoppas på fin cash ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadsDown Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Vädret drog ni med er känner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 1 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 np man! sitter på balkongen i kalsonger och grindar just nu. Har vart runt och kollat lägenheter typ hela dagen. Vi har vart lite oeniga men kanske tar ett place väldigt centralt imorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts