Gå till innehåll

Mitt sommarresultat 2012. Fr.o.m. 1 juni.


Bölverk

Recommended Posts

Ursäktar om den hamnade fel men hittade ingen tråd där inte resultaten var uppdelade i månader.

 

Postar här mitt resultat för sommaren för jag är lite nöjd med mig själv och har inte så många att visa mina resultat för.

 

Har haft en hel del uppehåll pga. plugg men bestämde mig för att trycka in lite händer i sommar (ingen stor volym men har jobbat för det mesta). Började nl50 och nu spelar jag mestadels nl200 på SvS.

 

jeXMu.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många av dom händerna var på 0.25/0.50? Vad var ditt bb/100 på bara dom händerna och vad är det på de lite högre?

 

Hur upplever du skillnaden mot 1/2?

 

Frågar eftersom jag spelat 22k+ händer mest på den lägsta nivån med 31bb/100 sedan 1/7. Jag har säkert sprungit bra men ibland känns motspelarna så dåliga att även om någon haft AA i varje hand skulle man gått plus.

 

Eftersom jag dock haft fullt upp att konstant slå 0.05/0.10 (dollar) på diverse sajter så vägrar jag tro att det är jag som blivit så mycket bättre. Har därför dragit mig för att flytta upp. Har resonerat att de kan ju helt enkelt inte vara lika dåliga där.

 

Skulle vara intressant med åsikter från någon som flyttat upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många av dom händerna var på 0.25/0.50? Vad var ditt bb/100 på bara dom händerna och vad är det på de lite högre?

 

Hur upplever du skillnaden mot 1/2?

 

Frågar eftersom jag spelat 22k+ händer mest på den lägsta nivån med 31bb/100 sedan 1/7. Jag har säkert sprungit bra men ibland känns motspelarna så dåliga att även om någon haft AA i varje hand skulle man gått plus.

 

Eftersom jag dock haft fullt upp att konstant slå 0.05/0.10 (dollar) på diverse sajter så vägrar jag tro att det är jag som blivit så mycket bättre. Har därför dragit mig för att flytta upp. Har resonerat att de kan ju helt enkelt inte vara lika dåliga där.

 

Skulle vara intressant med åsikter från någon som flyttat upp.

 

Ungefär de första 5000 händerna är nl50 med 16 ptbb/100 (Notera pokertracker inte har samma bb, så det är 32 bb/100). Mellan nl50 och nl100 är inte så stor skillnad medans på nl200 så är folk mycket mer aggresiva. Det tog mig längre tid att justera mitt spel för nl200. Har dessutom haft stora problem med tilt.

 

Om jag kollar mina stats så är jag lite mer aggresiv på nl100 för folk callar inte lika mycket pf. Ännu aggresivare på nl200 men borde tighta till mig lite där.

 

*EDIT* Kollade på fel nivå i PT. Är uppe några BIs på nl200

*EDIT2* Missade att du ville veta mitt nl100 resultat också och det ligger på 42bb/100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...