Lassis Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Tja! Sitter med hundra gamla böcker osm är bra på sitt sätt, men sen grindarna gått ner till micronivåer och spelar med statistikprogram så undrar jag en sak. Finns det NÅN endaste bok (eller flera för den delen) som är up to date med dagens spel, eller åtminstonde för 1år sen?? Dom flesta är ju skriva -73 eller när poker va hypat fram till för 3-4år sen... Jag pratar i första hand om NLTH shorthanded upp till 6-manna bord, men allt NYTT är välkommet. Shoot! Citera
foogel Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Postad 5 Augusti , 2012 Enda böckerna jag har erfarenhet av är The Poker Blueprint, Easy Game I, Easy Game II. De är väl "up to date" samt NLH SH, alla mycket läsvärda! Citera
Lassis Postad 5 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2012 Enda böckerna jag har erfarenhet av är The Poker Blueprint, Easy Game I, Easy Game II. De är väl "up to date" samt NLH SH, alla mycket läsvärda! Cool, vart hittar du Easy Game 2? Lyckas inte hitta den nånstans. Citera
foogel Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Cool, vart hittar du Easy Game 2? Lyckas inte hitta den nånstans. Kan du inte ha letat mycket. Bara att söka på "Easy Game II" på google så är första resultatet en PDF till boken. Citera
Recommended Posts