WannaSeeMyPig Postad 11 Juli , 2012 Rapport Postad 11 Juli , 2012 Hej! Imorgon så drar Micro Millions igång på PokerStars och första eventet är en 0.11$ rebuy som nu, 14 timmar innan, redan har över 30 000 registrerade spelare! För skojs skulle tänkte jag att de som vill får vara med på en $5 lastlonger. Jag är ingen känd profil på forumet så om någon vill ta över rollen som escrow så får denne gärna göra det. Skriv PokerStars nick här och skicka $5 till wsmp (Sweden, ödla) Reglerna är enkla, den som kommer längst får alla dollars! Skriv sedan här i tråden vilken placering du kom på glglgl Citera
WannaSeeMyPig Postad 11 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2012 Varför syns inte tråden på http://pokerforum.nu/start/ under "Forum - senaste ämnen"? Edit: NU SÅ! Citera
papiPope Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 Jag kan väl offra mig om jag hinner hem. Edit: nvm, trodde det började senare.. Citera
WannaSeeMyPig Postad 12 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2012 Har var det inge drag . Är ju inte årets turneringen men tänkte det kunde vara lite kul att se hur bra vi klarar oss i dessa massiva fält som bara har top 100 paid. Så kan ju trots allt bli lite stålar i toppen. Starttiden 14:30 är ju ingen höjdare dock... Edit: Nu inte ens säkert att jag själv kan spela. Jag drar upp en annan för någon MM-turnering på en söndagskväll, bör ju finnas mer intresse då. Citera
Haslo Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 styr detta till nån annan turre istället. Helst nån helg(söndag?). Då är jag nog på iaf. såg att du skrivit detsamma. Citera
random_user Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 Styr upp ett par dagar innan. Och endast kvällstid.... helst någon helgdag som Haslo säger. Rätt kul dock om det är sånt enormt fält där det slaskas rejält... har vi någon mer som kommer dra löjligt stora fält? Citera
papiPope Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 main, sunday storm special 300k mm. men är ju löjligt stora fält i alla:-) Citera
Adjuzi Postad 14 Juli , 2012 Rapport Postad 14 Juli , 2012 Styr upp detta till main event på micromillions? Går på söndag kväll nästa vecka med 22$ buy-in. Citera
WannaSeeMyPig Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 Styr upp detta till main event på micromillions? Går på söndag kväll nästa vecka med 22$ buy-in. Jag är inte hemma då Någon annan får väldigt gärna styra tills nu på söndag också, kanske för Sunday Storm MM special? Jag sticker nämligen iväg kl 10 på måndag morgon så kan bli tight med tiden att skicka stålar till vinnaren och grejs. Jag skulle kunna göra tråden om ngn trovärdig kan ta på sig rollen som escrow. Citera
Adjuzi Postad 14 Juli , 2012 Rapport Postad 14 Juli , 2012 Jag är inte hemma då Någon annan får väldigt gärna styra tills nu på söndag också, kanske för Sunday Storm MM special? Jag sticker nämligen iväg kl 10 på måndag morgon så kan bli tight med tiden att skicka stålar till vinnaren och grejs. Jag skulle kunna göra tråden om ngn trovärdig kan ta på sig rollen som escrow. Ahh okej, men den funkar för mig med så blir det något så är jag på iaf. Citera
random_user Postad 15 Juli , 2014 Rapport Postad 15 Juli , 2014 Bump inför årets upplaga! Skulle väl vara roligt om någon styr upp detta, till event #01 nu på torsdag? Den turneringen är hysteriskt rolig då det är det slaskigaste man kan hitta bortanför playmoney. Citera
WannaSeeMyPig Postad 15 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2014 Schysst! Missar nog personligen men måste ju definitivt dras ihop fler last longers här på pf! Citera
sattla Postad 24 Juli , 2014 Rapport Postad 24 Juli , 2014 Jag höll mig ganska länge! Blir det något av detta? Main - event? ? Citera
random_user Postad 26 Juli , 2014 Rapport Postad 26 Juli , 2014 Jag höll mig ganska länge! Blir det något av detta? Main - event? ? Main skulle vara roligt. Men krävs att någon relativt känd här får styra upp.. $5 eller $10 är väl lämpligast Citera
sattla Postad 26 Juli , 2014 Rapport Postad 26 Juli , 2014 Main skulle vara roligt. Men krävs att någon relativt känd här får styra upp..$5 eller $10 är väl lämpligast jag vill gärna komma top 100 i leaderboarden så jag är med om någon tar tag i detta =) Citera
Recommended Posts