behnam Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Hej alla pokerspelare! Bor på två våningar och undrar om det finns någon sjysst stabil mjukvara som tillåter mig att kontrollera min stationära dator från min laptop? Då kan jag sitta på nedervåningen och pimpla en bärs i köket samtidigt som jag kan köra ett par bord. Nån som vet? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 RDP är det mest stabila imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mera Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Som ovan, eller gratisver. av Real VNC. Använder den senare till att styra burkarna hemma, när jag inte är det... Perfekt att filmen är laddad och klar när man kommer hem, bara sätta på TVn & trycka på play. Kan självklart användas till det du vill också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Jag har kört gratisversionen av TeamViwer ganska länge, funkar bra. Men jag har ingen koll på om det är sämre eller bättre än de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Har testat i princip alla fjärrstyrningsprogramvaror som finns under flera år. Radmin är överlägset alla kategorier. Fritt i 30 dagar: http://www.radmin.com/download/index.php Annars fungerar väl TeamViewer okey då det erbjuder hygglig kvalité, prestanda och funktionalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 9 Juli , 2012 Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Några av mina klasskompisar använde Remote Desktop en gång när vi hade projekt, men hur det fungerar vet jag inte:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
behnam Postad 9 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 RDP är det mest stabila imo Mecklen, har du testat t.ex. Radmin som nämns ovan? Eller vilka jämför du med? Och har du nån länk tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
behnam Postad 9 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2012 Har testat i princip alla fjärrstyrningsprogramvaror som finns under flera år. Radmin är överlägset alla kategorier. Fritt i 30 dagar: http://www.radmin.com/download/index.php Annars fungerar väl TeamViewer okey då det erbjuder hygglig kvalité, prestanda och funktionalitet. Tack Random, har du även testat RDP som benämns ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 10 Juli , 2012 Rapport Share Postad 10 Juli , 2012 Mecklen, har du testat t.ex. Radmin som nämns ovan? Eller vilka jämför du med? Och har du nån länk tack? Jag har använt Radmin väldigt mycket förr. Jag har även använt mig av *VNC och TeamViewer. RDP är Microsofts protokoll: http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol Jag använder dock TeamViewer själv, detta för att jag inte har publikt IP men vill kunna ansluta utifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts