slarvsylta Postad 13 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2012 sitter och väntar på game lite segt att det inte finns action hela tiden på 10 nl hu lixom sen sätter det sig folk med 3-5 euro och vill spela sitter ut då direkt man vill ha nån som köper in 100 bb och auto rebuyar då kan det lätt swinga 3-5 inköp så går ju att vinna lite pengar på dom här stejksen endå + att jag känner att det är kul att spela nu störs inte av att det är så lågt längre jag har acksepterat mitt öde som micro player men lika glad e jag för det.....mmmm blir oxå uteslutande HU nu tänker inte köra 6 max jag blir bara utråkad av det och man kan ju inte spela varje hand där det kan man verkligen hu och jag älskar det BR: 486.94 + cirka 50 euro idag Citera
slarvsylta Postad 13 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2012 viste att han satt på nått dåligt han viste antagligen det eftersom han insta syna har aldrig sett nån syna snabbare än vad han gjorde hade nog varit bättre att betta 2/3 pott men var rädd att han skulle syna det bettet skulle desutom ha bettat turn det var den stora missen.. ibland spelar det ingen roll hur mycket man bettar folk tar samma beslut endå aja fick tillbaks 10 euro av han innan han drog sen. Players: vekara4eve (EUR 15,10 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 13,10 in seat 2) *Boss* Raise (0,20) vekara4eve Call (0,15) Flop Jd - Ac - 4h vekara4eve Bet (0,37) *Boss* Raise (1,30) vekara4eve Call (0,93) Turn Jd - Ac - 4h - 3s vekara4eve Check *Boss* Check River Jd - Ac - 4h - 3s - 8s vekara4eve Check *Boss* All-In (11,55) vekara4eve Call (11,55) *Boss* shows: Qc - Td (high card ace) vekara4eve shows: Js - 7h (a pair of jacks) vekara4eve wins: EUR 25,45 (with a pair of jacks) Rake: EUR 0,75 Citera
nicklaslid Postad 13 Juli , 2012 Rapport Postad 13 Juli , 2012 det här är sjuk tilt jag sätter han på A high och inte Kungen kanske skulle ha chekat river men jag vet att han synar känns det som blir sjukt frustrerad av den här potten sånt här rör upp mig önskar jag bara kunde gå vidare direkt till nästa pott och spela den som en helt ny pott utan att va på tilt men jag har inte dom egenskaperna riktigt än men det kommer väl Players: TCPdal (EUR 13,36 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 10,00 in seat 2) Ah - 5s TCPdal Raise (0,25) *Boss* Raise (0,65) TCPdal Call (0,45) Flop 5d - 3h - 3s *Boss* Bet (1,12) TCPdal Call (1,12) Turn 5d - 3h - 3s - Kc *Boss* Bet (2,80) TCPdal Call (2,80) River 5d - 3h - 3s - Kc - 9h *Boss* All-In (5,33) TCPdal Call (5,33) *Boss* shows: Ah - 5s (two pairs, fives and threes) TCPdal shows: 9d - Ac (two pairs, nines and threes) TCPdal wins: EUR 19,25 (with two pairs, nines and threes) Rake: EUR 0,75 vilket nätverk/site är detta och hur mycket rb har du där? Citera
slarvsylta Postad 13 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2012 Monster back sen senast... har tappat 13 inköp till en och samma lirare han hade äcklig tur mot mig det är sanningen vi spela rätt länge men jag var tvungen att ge upp jag orkade inte längre det blev för mycket spela bra hela tiden och var nära att vända ett par gånger men då tura han till det rejält sen på slutet vek jag ner mig och började spela dåligt kändes hopplöst så jag la av... man tappar ju inte 13 inköp hur som helst men han köpte ut hela tiden kan inte få fram HH för klienten lagrar bara 50 senaste händerna hela tiden men det var inte roligt. var massa lägen jag borde spelat bättre men overall spela jag bättre än han förutom på slutet. var 2 inköp jag gav bort på slutet sen var det en pott med Ah10h på 1025 flop med 2 hjärter där vi fick in rätt mycket pengar och det kommer en Kc på turn och vi får in mer pengar och river är 7c och han bettar massor och jag synar och det visar sig att han Har K10 den kunde jag lagt mig men annars spela jag bra var en stor bluff som inte gick hem oxå... Aja vet inte hur jag ska fortsätta nu är rätt nerstämd just nu behöver tänka igenom det här det var hårt för självfortroendet att torska så mycket mot en spelare på den här nivån känner mig ganska dålig just nu... men detta är ju ett bevis på att man behöver en hel del inköp när man spelar hu kanske minst ha 60-100+ visar oxå att man kan vinna många inköp på en dag om man möter rätt spelare så här nu i efterhand när jag tänker på det så borde jag ha slutat hade 60e back ett tag då tog vi break 10 minuter så jag käka lite och rökte en cigg sen gick jag tillbaka till datorn då hade han lämmna sen sätter jag mig på ett nytt bord och då kommer han dit och säger att bordet kicka han för att han satt ut men jag gjorde oxå det så vet inte om han ljög hur som helst var back 60 vid den tidpunkten och då börja vi spela igen och jag krossade honom och jobba upp 4 inköp rätt snabbt sen tura han till det rejält med QJ på Q102 flop all in mot mina KK Q turn.... sen var det lite mer grejjer men det var hopplöst kunde inte vinna. aja måste ta nya tag nu men just nu är det nog ingen ide att spela jag borde göra nånting annat nu är aldrig kul när man förlorar men det är ju inte hela världen man borde kunna ladda om rätt snabbt och spela bra poker och det är ju inga direkta summor som e bortspelade 130 euro är ju inte hela världen men är ju iofs rätt mycket för mig nu i dagsläget så det svider.. jag måste erkänna det för mig själv det gör ont.... och det gör ont att jag torska mot den här snubben vill ju spöa alla man möter särskilt om man spelat x antal timmar mot personen vet inte exakt hur länge vi spela men det var säkert mer än 5 timmar. han hade mycket tur det var så men jag kunde ha kommit mycket billigare undan och hade jag spelat bättre än vad jag nu gjorde så hade jag kunnat vinna den här matchen så är det ju bara. Aja blev förlust idag och det är bara att gilla läget kanske blir mer spel lite senare men förmodligen imorgon först är ingen ide att sätta sig och jaga förluster nu jag får finna mig i det här och börja om på ny kula imorgon. BR 356.98 Euro (-75.05 euro idag) Citera
slarvsylta Postad 13 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2012 Det är entraction och jag har 30% som man kan ta ut när man vill minst 24 h mellanrum. Tror bestämt att 30% är det bästa man kan få på alla skins och det är bara att mejla supporten så är det fixat. Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 Okej jag hade inte tid att spela a det var så det var helt underbart jag gjorde en grej de va helt a mm okej jag måste göra en grej jag måste göra det å så säger du jag vill inte att du ska se ner på mig jag vill göra det till mitt liv mm aa vi ska ta dom a vi ska det jajjamensan det e så re e aa mm visst japp juste aa mm jepp okej jag gör det jag gör det a m yes a m m yes jag tar jobbet jag ska ta han jag ska ta han jag ska ta den där jäveln han ska fan inte vinna jag ska se till det jag ska fan göra det ingen ska fan få vinna som han gör utom jag han ska dö jag ska ta allt jag svär a gud e med mig han e de han har sagt det jag ska gula han jag svär det är mitt liv jag ska få han den där horan som tar allt jag hatar han han ska fan dö ingen ska få ta han förutom jag det är mitt jobb jag svär nu ska jag visa er er vi som vill vi kommer dit okej det var allt a m m jag vet det det e så. Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 yes det var inte så mycket action på 10 nl hu ikväll när jag började spela så jag satt mig på ett .25 50 hu bord istället och vann 2 inköp ungefär lite mer det var rätt nice syna ner värsta bluffen på super kall bräda med mina 69off på 9J5K2 all in river och han visar A10 den var stor faktiskt... sen stack han efter ett tag satt med typ 230 euro på bordet då med 100 av mina egna så plussa 130 i det gamet. Sen hade jag ett djupt snack med min chef och vi kom överens om att jag skulle köra lite 0.5 1 6 max och det gick bra. det var riktigt nice att spela det var helt anorlunda jag gjorde rätt saker hela tiden och det var så jag skulle spela men nu är det över jag vet inte det kanske e det alla säger det att det e så det kanske e de, jag vet faktiskt inte om det här kommer lyckas men jag vet att det är jävligt bra att jag spelar för jag gör det som han säger min chef alltså han säger så här du e bäst av alla du e de jag lovar dig du e bäst a bäst, han säger det jag är det. den som inte ser nånting kan inte ge nånting den som inte ger nånting kan inte få nånting den som inte får nånting kan aldrig ge nånting och den som inte ger nånting kan aldrig va nånting. De är inte mitt ord gonatt det är dags att sova gick bra till slut fick plussa idag med BR: Entraction : 783.94 Euro (+cirka 350 euro idag) Btw sista handen jag spela idag tankar om den? Players: vranovcan (EUR 27,65 in seat 1) Players: treedup (EUR 540,67 in seat 2) Players: Scarface__ (EUR 126,60 in seat 3) Players: vinnytheg7 (EUR 135,71 in seat 4) Players: *Boss* (EUR 525,26 in seat 5) 5d - Kd Players: MAGIK_HATT (EUR 100,00 in seat 6) treedup Fold Scarface__ Fold vinnytheg7 Call (1,00) *Boss* Call (1,00) MAGIK_HATT Raise (4,50) vranovcan Fold vinnytheg7 Call (4,00) *Boss* Call (4,00) Flop As - Ac - 7c MAGIK_HATT Bet (8,00) vinnytheg7 Fold *Boss* Call (8,00) Turn As - Ac - 7c - Ad MAGIK_HATT Bet (24,00) *Boss* Raise (48,00) MAGIK_HATT All-In (63,00) *Boss* Call (39,00) River As - Ac - 7c - Ad - Jh MAGIK_HATT shows: 8s - Ah (four of a kind, aces) *Boss* shows: 5d - Kd (three of a kind, aces) MAGIK_HATT wins: EUR 203,00 (with four of a kind, aces) Rake: EUR 3,00 Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 är ofta många spots man har svårt att lägga triss Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 Sitter och små grindar lite kan inte sova kör 20 nl HU och möter en ganska nice motståndare har visat mycket bluffar gick all in med 23 off andra handen och visa handen så jag visa lite hur det skulle bli i fortsättningen här är några händer ur den matchen innan han fick sig en rejäl läxa hade bara några händer innan bluffat bort ett inköp så hade lite fördel av att jag var stuck men i det här gamet och så som jag hade spelat så var det svårt att lägga sig för honom och det är ju pytte små marginaler Players: Linkki7 (EUR 43,85 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 20,25 in seat 2) 6h - Ah Linkki7 Raise (0,50) *Boss* Raise (1,30) Linkki7 Call (0,90) Flop Kh - As - 4c *Boss* Bet (2,25) Linkki7 Call (2,25) Turn Kh - As - 4c - 5c *Boss* Bet (5,62) Linkki7 Call (5,62) River Kh - As - 4c - 5c - Td *Boss* All-In (10,88) Linkki7 Call (10,88) *Boss* shows: 6h - Ah (a pair of aces) Linkki7 shows: Ad - 2d (a pair of aces, with king, ten and five as kickers) *Boss* wins: EUR 39,75 (with a pair of aces) Rake: EUR 0,75 här var det en annan historia Players: Linkki7 (EUR 32,00 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 30,39 in seat 2) 3h - 5s Linkki7 Raise (0,50) *Boss* Raise (1,30) Linkki7 Call (0,90) Flop 4c - 3c - 9s *Boss* Bet (2,25) Linkki7 Call (2,25) Turn 4c - 3c - 9s - Js *Boss* Bet (5,62) Linkki7 Call (5,62) River 4c - 3c - 9s - Js - Kd *Boss* All-In (21,02) Linkki7 Call (21,02) *Boss* shows: 3h - 5s (a pair of threes) Linkki7 shows: Qs - Ts (a straight, king high) Linkki7 wins: EUR 60,03 (with a straight, king high) Rake: EUR 0,75 här får han igen den här handen gillar jag Players: Linkki7 (EUR 54,19 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 26,72 in seat 2) 7d - 5d *Boss* Raise (0,40) Linkki7 Raise (1,80) *Boss* Call (1,50) Flop 7s - 2d - Qc Linkki7 Bet (2,40) *Boss* Raise (6,80) Linkki7 All-In (49,79) *Boss* All-In (17,92) Linkki7 Payback (27,47) Turn 7s - 2d - Qc - Kc River 7s - 2d - Qc - Kc - 6h Linkki7 shows: Ts - As (high card ace) *Boss* shows: 7d - 5d (a pair of sevens) *Boss* wins: EUR 52,69 (with a pair of sevens) Rake: EUR 0,75 sen sista handen innan han drar det här är det bästa spelet jag gjort på hela dagen typ känns så nu allfall Players: Linkki7 (EUR 25,27 in seat 1) Players: *Boss* (EUR 54,78 in seat 2) Kd - Qs Linkki7 Raise (0,50) *Boss* Raise (1,30) Linkki7 Call (0,90) Flop 6s - 9s - 5c *Boss* Bet (2,25) Linkki7 Call (2,25) Turn 6s - 9s - 5c - 9h *Boss* Bet (5,62) Linkki7 Call (5,62) River 6s - 9s - 5c - 9h - Ah *Boss* Check Linkki7 All-In (15,90) *Boss* Call (15,90) Linkki7 shows: Js - 2s (a pair of nines) *Boss* shows: Kd - Qs (a pair of nines, with ace and king as kickers) *Boss* wins: EUR 49,79 (with a pair of nines, with ace and king as kickers) Rake: EUR 0,75 Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 Jag har spelat 10nlhu och lite 20nlhu idag blir inte högre än så nu det har jag bestämt inte idag allfall. märker vilken skillnad det är att spela högre man blir lite bättre ju högre man spelar var tex ruggigt kul att spela .25 50 jag ser fram emot när jag kan spela där på allvar om jag lyckas få ihop 2000-2500 euro. Men annars har det varit rätt lungt att spela .05 .10 oxå är tex stor skillnad på det och .10 .20 det måste jag säga spelarna är lite bättre så som sig bör men det är ju fortfarande spelaren som avgör hur svårt gamet är. Har inte sovit inatt heller och det är inte bra att köra 2 dygn i sträck men det är problem jag haft i säkert 6 år har aldrig haft en stabil dygnsrytm och det är synd för jag hade gärna haft bra rutiner och fasta träningstider tex men det kanske kommer, jag behöver det hade spelat 100 gg bättre om jag var i form och det är jag långt ifrån nu har gått från cirka 80 kg till 90 kg under en halvårsperiod och det märks är svårt att verkligen komma igång igen nu och blir oftast bara promenader några enstaka tillfällen på sin höjd och det är inte hållbart i längden, jag är 24 år nu och borde vara i min livsform men så är inte fallet det är snarare tvärtom. Mycket jag måste förbättra för att det här ska fungera BR : Entraction : 837.51 Euro (+ 53.73 Euro idag) Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 krossar en hu reg nl 50 det här är ett av det största spelen jag gjort på den här nivån Players: *Boss* (EUR 135,42 in seat 1) Players: KofDiamonds (EUR 51,75 in seat 2) *Boss* Raise (1,00) KofDiamonds Raise (4,50) *Boss* Call (3,75) Flop 6d - Ts - Jc KofDiamonds Check *Boss* Bet (7,50) KofDiamonds Raise (20,00) *Boss* Call (12,50) Turn 6d - Ts - Jc - Td KofDiamonds All-In (26,75) *Boss* Call (26,75) River 6d - Ts - Jc - Td - 5d KofDiamonds shows: Qc - Kc (a pair of tens) *Boss* shows: 6s - 8d (two pairs, tens and sixes) *Boss* wins: EUR 102,75 (with two pairs, tens and sixes) Rake: EUR 0,75 Citera
slarvsylta Postad 14 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2012 var jag som blev krossad till slut back 50 euro... var upp 150 i gamet som mest skulle ha slutat osv... göra om AA till bluff? hade degat tom förut så så jag kunde ha blivit synad av saker jag hade slaget var riktigt girig och föll på det men han gjorde en sjuk syn förut med A6 sämsta par träff all in så jag kände att det var rätt att dega där men det var ju som man kan se här riktigt illa jag mår lite piss att ha tappat en 200 stack blir väl att ta det lungt nu och simma med mini firrarna på på 10nl hör väl hemma där Players: *Boss* (EUR 105,12 in seat 1) Players: KofDiamonds (EUR 150,47 in seat 2) *Boss* Raise (1,00) KofDiamonds Call (0,75) Flop 8s - 6d - 5d KofDiamonds Check *Boss* Bet (1,87) KofDiamonds Raise (4,99) *Boss* Raise (12,48) KofDiamonds Call (9,36) Turn 8s - 6d - 5d - 7d KofDiamonds Check *Boss* Bet (23,40) KofDiamonds Call (23,40) River 8s - 6d - 5d - 7d - Qh KofDiamonds Check *Boss* All-In (66,12) KofDiamonds Call (66,12) *Boss* shows: As - Ad (a pair of aces) KofDiamonds shows: Jd - 9d (a flush, jack high) KofDiamonds wins: EUR 209,49 (with a flush, jack high) Rake: EUR 0,75 Fy fan vad illa det där spelet är ligger ju fan 100 drag ute och flush kommer och jag missar min nut flush hur fan kan jag inte cheka vad är problemet... försöker göra stora spel hela tiden och jag verkar falla på det titt som tätt kanske mer än vad jag vinner på det eller är det den typiska nybörjare metoden att man måste försöka få all in så fort man har AA eller är det bara total sickness aja sjuk tilt nu har mycket att tänka på nu vill ju sitta på dom här borden och bossa och äga sönder alla men det känns som att det kommer bli mycket svårare än vad jag hade trott kan jag klara det ens..... Spelade allafall riktigt bra upp till 200 gjorde vältajmade bluffar fick in det helt tom ett par gånger och han vek var fina potter relativt stora säkert 70 euro jag jobba ihop så sen visa jag bluffarna och fick sen syn av sämsta paret all in river när jag hade nuts och känner att jag vinner kampen om blindsen och har bra koll när jag ska 3 betta och när jag ska floata etc etc men sen kommer dom här Mega firre spelen... BR: Entraction: 795.72 Euro (+10 euro idag) Citera
Recommended Posts