justin Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Nån mer än jag som råkat ut för att ett kortköp i butik inte gått igenom trots att man har täckning på kortet? Har hänt mej vid några tillfällen nu. Om jag loggar in och kollar historyn så är köpet registrerat som "Pending" dvs under processande, men själva köpet i butiken avslogs. Mycket irriterande Supporten på Neteller har inte varit speciellt hjälpsamma att förklara detta. Någon som vet vad det beror på? Citera
Pele08 Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Nu har jag inte använt mitt netellerkort på väldigt länge men fungerade väldigt sällan att använda i butik. Samma sak med moneybookerskortet, fungerar fint med chippet men aldrig om magnetremsan ska dras Citera
jm_j Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Butiken måste dra det som kreditkort, inte som kontokort trots att det är ett kontokort. Fungerar så i Finland, Lettland och i Estland iaf. Citera
Recommended Posts