Partneransvarig Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 På söndag har bwin ställt till med fint sommarnöje i form av en exklusiv frirulle för Oss på Poker.se och Pokerforum.nu. För att höja Em-febern ytterligare ligger det $500 i sportsbettingpengar i potten, vilka kommer att delas ut enligt följande princip: 1) 2000 SEK 2) 1000 SEK 3) 500 SEK Pengarna går alltså direkt in på ert sportsbettingkonto på bwin. En fin möjlighet att boosta bettingrullen inför sommarens sportevenemang. Tid: söndag 17 juni kl 20:00 Inköp: Noll nada zip. Frirulle! Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar Lösenordsrebus: bilmedflakattköragrejerpå (sjubokstäver, VERSALER) Inte nog med det! Bwin lägger till en Real Madrid-tröja som pris till den som gissar rätt på vilken matchminut som första målet blir i matchen mellan Sverige och England ikväll. En gissning per person, och sista postning / redigering ska göras innan avspark. Har du inget konto på bwin går det bra att öppna ett här! Citera
saft_suse Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 fikk ikke passordet til å virke.har jo spilt medlemsturneringene her før.mulig med hjelp på pm ? mvh jan Citera
saft_suse Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 jeg har prøvd de 2 forslagene og flere andre-ingenting er riktig Citera
saft_suse Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 har de lagt på ip-sperre KUN åpen for sverige ?? Citera
Slipknot345 Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Bjud på tröjan då för att jag var närmast? Btw så funkar inte pw för mig heller! Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Bjud på tröjan då för att jag var närmast? Btw så funkar inte pw för mig heller! +1 Provat med både versal och gemen begynnelsebokstav utan resultat. /#LOUDmouth# Citera
overmuch Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Nåt är lurt... funkar inte för mig heller Citera
Partneransvarig Postad 17 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2012 Hej, Vi har talat med representanten för Party/Bwin om detta. Prova att skriva lösenordet med stora bokstäver. Mvh Partneransvarig Citera
valterego Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Stora bokstäver funkade för mig. Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 ENBART VERSALER FUNGERADE ÄVEN FÖR MIG! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Funkade fint här med. Ses vi på finalbordet Shark, Loud? Dock tänkte jag dra ut Valter HU Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Funkade fint här med.Ses vi på finalbordet Shark, Loud? Dock tänkte jag dra ut Valter HU Känns som att risken är rätt liten för att vi skulle mötas på finalbord medans sannolikheten att jag åker inom 5 min är rätt stor med tanke på att det bara är 3 priser på ca. 50 spelare. Men visst, vi bokar finalbordet! /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Funkade fint här med.Ses vi på finalbordet Shark, Loud? Dock tänkte jag dra ut Valter HU Jag saknade dig på finalbordet Men ikväll var jag på sånt utdragarhumör så det hade knappast spelat någon roll. Riktigt kul turre ikväll, speciellt när vi var nere på 4-5 spelare. Och det var faktiskt riktigt hyffsat spel också En ursäkt till Haltmathe är dock på sin plats för utdragningarna på slutet Inga problem här.Dock en liten fråga. Blir priset hanterat som en bonus, och hur många gånger behöver det omsättas isåfall? Edit: "Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar" Men inga $ från inköpen i lobbyn? Omsättningskrav undrar jag också över! /#LOUDmouth# - Hothelen90 Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Gratz loud Ty ty! /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts