Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

På söndag har bwin ställt till med fint sommarnöje i form av en exklusiv frirulle för Oss på Poker.se och Pokerforum.nu. För att höja Em-febern ytterligare ligger det $500 i sportsbettingpengar i potten, vilka kommer att delas ut enligt följande princip:

1) 2000 SEK

2) 1000 SEK

3) 500 SEK

Pengarna går alltså direkt in på ert sportsbettingkonto på bwin. En fin möjlighet att boosta bettingrullen inför sommarens sportevenemang.

Tid: söndag 17 juni kl 20:00

Inköp: Noll nada zip. Frirulle!

Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar

Lösenordsrebus: bilmedflakattköragrejerpå (sjubokstäver, VERSALER)

Inte nog med det! Bwin lägger till en Real Madrid-tröja som pris till den som gissar rätt på vilken matchminut som första målet blir i matchen mellan Sverige och England ikväll. En gissning per person, och sista postning / redigering ska göras innan avspark.

Har du inget konto på bwin går det bra att öppna ett här!

Postad
  Crappy säger:
Funkade fint här med.

Ses vi på finalbordet Shark, Loud?

Dock tänkte jag dra ut Valter HU :)

Känns som att risken är rätt liten för att vi skulle mötas på finalbord medans sannolikheten att jag åker inom 5 min är rätt stor med tanke på att det bara är 3 priser på ca. 50 spelare. :roll:

Men visst, vi bokar finalbordet!

/#LOUDmouth#

Postad
  Crappy säger:
Funkade fint här med.

Ses vi på finalbordet Shark, Loud?

Dock tänkte jag dra ut Valter HU :)

Jag saknade dig på finalbordet :mrgreen: Men ikväll var jag på sånt utdragarhumör så det hade knappast spelat någon roll.

Riktigt kul turre ikväll, speciellt när vi var nere på 4-5 spelare. Och det var faktiskt riktigt hyffsat spel också :shock: En ursäkt till Haltmathe är dock på sin plats för utdragningarna på slutet :oops:

Crappy säger:
Inga problem här.

Dock en liten fråga.

Blir priset hanterat som en bonus, och hur många gånger behöver det omsättas isåfall?

Edit: "Adderat till potten: $500 i sportsbettingpengar" Men inga $ från inköpen i lobbyn?

Omsättningskrav undrar jag också över!

/#LOUDmouth# - Hothelen90