-samba- Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Hej. Tänkte sätta in runt €250 på någon site för att testa lite sportsbetting för skoj skull under EM och sen framförallt OS. Vad ska jag tänka på när jag väljer site? Två exempel: Betfair verkar ju ge bäst odds men ingen 100% bonus? Betsson får jag 100% bonus (behöver "bara omsättas 5ggr) men något sämre odds. Som sagt hjälp mig att välja "bäst" värde för mina €250. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Pinnacle eller någon oddsbörs ger bäst värden i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Den sida som har bäst utbud och livebetting, hade alla dagar i veckan valt Bet365. 100% upp till 1000 SEK. Omsättningskrav: 3 ggr insättning och bonusbelopp. Till Minsta odds: 1.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Jag som inte kommer spela flera hundra olika bets innan pengarna är slut, jag tröttnar eller att OS är över lär väl tjäna på att utnyttja en 100% bonus framför ett något bättre odds (betfair, pinnacle osv)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Om du ändå tänkt förlora pengarna så kör på någon insättningsbonus så håller du dig flytande längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Om du ändå tänkt förlora pengarna så kör på någon insättningsbonus så håller du dig flytande längre Var väl kanske inte riktigt så jag mena ( ), men eftersom det bara är för att höja spänningen lite över EM och OS är det ju inget långt projekt. Vilket borde tala för att välja insättningsbonus framför något högre odds. För betfair har väl ingen bra insättningsbonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Kvällens match: Sverige vinner 2,8 i odds Lika eller Sverige vinner till 1,46 Sverige vinner (om Ukraina vinner annuleras spelet) till 1,95 Vad hade ni spelat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Ingetdera. Men skulle jag tvingas välja hade jag tagit SWE 2.8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Ingetdera. Men skulle jag tvingas välja hade jag tagit SWE 2.8. Utvecklande svar för en "nybörjare" på sports-betting. Vad är "bra" att spela på ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plinga Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Betsson med 100% bonus och 5 gånger rollover är klasser bättre än betfair. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Betsson med 100% bonus och 5 gånger rollover är klasser bättre än betfair. Yes, blev Betsson då jag redan har konto där och kan utnyttja 100% bonus upp till 2000 sek. Återstår att se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Är det generellt bättre att spela singlar än att blanda in dubbel eller trippel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Är det generellt bättre att spela singlar än att blanda in dubbel eller trippel? Samma väntevärde, men högre varians på dubblar/tripplar. Vilket du oftast inte vill ha om du bara vill cleara bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts