Redbet Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Då var det dags för oss att bidra med lite EURO 2012 spirit i forumet! Vi kommer i denna tråden köra lite olika typer av side bets, öppna upp för diskussioner samt lite annat smått och gått under hela EM. Vi kommer efter kvällens Ryssland - Tjeckien match dela ut fem bettingbonusar á €20 till de lyckliga vinnarna! Match: Ryssland - Tjeckien Fråga: Vilken tid görs första målet? De fem personer som gissar på tiden närmast tiden då första målet görs vinner €20 i bettingbonus! För att ta del av vinsten måste du ha skapat ett Redbet konto Bonusarna kommer att betalas ut på måndag, lagom innan Sverige matchen. Bonusen måste omsättas 6x innan eventuell vinst kan tas ut. Alla inlägg ska självklart varit skrivna innan matchstart Citera
boman Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 blev det rätt på sekunden? var väl 15 sek ifrån eller ngt =) Citera
Redbet Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2012 var väl 15 sek ifrån eller ngt =) Imponerande! Citera
Redbet Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2012 Om jag har räknat rätt så ska följande forums-medlemmar varit närmast tiden då första målet gjordes (15e minuten, första halvlek): Haslo Boman SoFSick skorpan123 SasaMatic Ni fem lyckliga vinnare har vunnit drygt 200 SEK (€20) i bettingbonus på Redbet med 6x i omsättningskrav! Vänligen skicka PM till mig med ert användarnamn på Redbet, eller skriv det här i tråden så lägger jag in bonuspengarna på era konton. Skynda er så att ni kan kan använda pengarna på kvällens Sverigematch! Har ni inget konto så öppnar ni här först. Citera
Redbet Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2012 pm skickat =) Perfekt! Du har nu fått in din bettingbonus på €20! Lycka till! Citera
Redbet Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2012 Inget liknande ikväll? Det blir det absolut! Om du eller någon annan har en rolig idé på side bets så är ni välkomna med förslag! Vi sitter här nu och bollar idéer. Så, vad tycker ni? Citera
Recommended Posts