mackie Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 Tjenare! När jag startar WH så laddas den som vanligt osv, och sen så lägger den sig minimerad nere aktivitetsfältet, men när jag drar musen över ikonen och trycker på antingen själva lobbyn eller inloggningsfönstret så visas den inte på skärmen, händer inget helt enkelt.. har testat att köra som administratör med samma resultat, och startat om klienten osv.. vad är detta för bugg? Menar programmet är igång och så men kan fan inte se fönsterna på skärmen! mvh mackie Citera
slowboy Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 Tjenare! När jag startar WH så laddas den som vanligt osv, och sen så lägger den sig minimerad nere aktivitetsfältet, men när jag drar musen över ikonen och trycker på antingen själva lobbyn eller inloggningsfönstret så visas den inte på skärmen, händer inget helt enkelt.. har testat att köra som administratör med samma resultat, och startat om klienten osv.. vad är detta för bugg? Menar programmet är igång och så men kan fan inte se fönsterna på skärmen! mvh mackie Testa tryck på programmet nere i aktivitetsfältet så det är markerat, sen windowsknappen+ vänsterpil Citera
Recommended Posts