Partneransvarig Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Våra vänner på Winner står värd för torsdagens medlemsturnering, och som brukligt blir det ett fint övervärde, denna gång i form av $500 i cash adderat! Räkna med att det kommer att jagas pengar! Det slutar dock inte där! Den som slår ut vår forummoderator Crappy får två plåtar till SM i Kickboxning! Du kan läsa mer om det eventet här! Namn: POKERSE Tid: torsdag 31 maj kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $5+1 Adderat till potten: $500 i cash och två biljetter till SM i kickboxning Lösenordsrebus: hardupåarmensomvisartid(6bokstäver) Har du inget konto på Winner går det bra att öppna ett här! Citera
Crappy Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 Vill bara förtydliga att det gäller att slå ut mig ur turneringen. Inte slå ut mig ur ringen. Jag kommer vara på behörigt avstånd. Med tanke på min kroppsbyggnad vore det en än lättare bounty med mig i ringen än vid pokerbordet. Ja jag vet att det är svårt att tro, men så är det. Citera
#LOUDmouth# Postad 30 Maj , 2012 Rapport Postad 30 Maj , 2012 Haha, detta ska bli kul. Smiska upp Crappy så man kan få uppleva pöbelgala /#LOUDmouth# Citera
DannyWinner Postad 30 Maj , 2012 Rapport Postad 30 Maj , 2012 Haha, Detta skall bli kul att övervaka Citera
sharken Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Ja skall oxå vara med o båxas, känner på mej att jag nockar alla Citera
Crappy Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Ok, om ni två gör upp först så tar jag den som överlever Citera
Crappy Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Just det Det kanske underlättar med mitt nick Crappytwo Citera
#LOUDmouth# Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Dåså Loud. DU och jag HU? Taget! Crappy vs. BoldBogdan HU då! /#LOUDmouth# Citera
jm_j Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Visste inte att det var tillåtet att skriva på ryska i chatten... Citera
#LOUDmouth# Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Och på mitt bord sitter en rumän /#LOUDmouth# Citera
jm_j Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 På mitt bord har jag två som chattar med varandra på ryska. Ok av Winner/Ipoker? EDIT: 4 ryssar, 1 portuges, 2 okända och sen jag på mitt bord. Hur har lösenordet läckt? Känns verkligen inte ok för en forumturre. Citera
XeroxFin Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Mmm, IP-spärr saknas, det behövs Mr. sajtrep! Citera
pumans Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Börja tänka på det här klippet Bring the Russians on! Hur många forumiter lirar? Citera
jm_j Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 vi sitter nog på samma Antagligen. Andrey120 som har Portogal som location är också än jävla fuskande ryss... misstänkte först på namnet men... Börja tänka på det här klippet Bring the Russians on! Hur många forumiter lirar? Hehe. Fortfarande lika roligt att se klippet. Citera
#LOUDmouth# Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Jag hade fan glömt hur tråkigt det kan vara med internetpoker, satt t.o.m. och nickade till ett par gånger Nåja, tryckte pre med JJ efter en 5-6x raise och mötte förståss AA som stod hela vägen. Underbart är kort! Lycka till ni andra och hoppas att det inte blir någon öststatssnyltare som slår ut Crappy och tar biljetterna!. Tips till sajtreppen: Lite väl djup/flack turnering för en vardagskväll. Även om det är roligt med deepstack så passar det halvbra med 3000 i startstack och 15min perioder. Samt ip-spärr förståss. Annars är det ett trevligt initiativ med en forumturre mitt i veckan. /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Grattis WWR............ Jag kan bara hoppas att det var vår finske vän här på forumet? Citera
pumans Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Hade hoppats du skulle hålla ut tills jag kom och tog hand om dina marker;) Citera
jm_j Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Grattis WWR............Jag kan bara hoppas att det var vår finske vän här på forumet? Håller tummarna på att det var Xerox jag med. Kan ifs vara Wildbrain med. Eller han räknas väl som finsk vän också? Kul att det kostar xxxx gånger mer att åka från Xxxx än vad biljetterna är värda... Citera
jm_j Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Inte jag. Han från Negerby då hoppas jag. Du ligger ändå förhoppningsvis lite plus från veckan. Citera
Crappy Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Hmmm Finland/Vasa tror jag det var iaf. Citera
Recommended Posts