plush Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Spelade Bobby Baldwin mot honom (Last longer H2H) till odds 2.20, tyckte det bara måste vara värde i det. Även om jag får erkänna att jag inte vet hur "färsk" Baldwin är, tycker jag mig komma ihåg att Mike Sexton tjatat om info-raisar till den grad att jag bara inte kan föreställa mig att han kan vara särskilt bra. Dock ser det lite svettigt ut nu... även om Baldwin har gått helt ok har Sexton gått bättre, och de omlottade borden är en dröm för Sexton (typ bara amatörer) och mardröm för Baldwin (de två chipleaders, Ivey och nästan inga amatörer). Yay Baldwin, finalbord och Sexton bubblade precis finalbordet... Citera
TGrinder Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Yay Baldwin, finalbord och Sexton bubblade precis finalbordet... Fan, trodde du skrev att Sexton bubblade (nyvaken)..men bubblade finalbordet får duga! Ogillar den gubben starkt. Aldrig sett någon mindre kreativ pokerspelare. Citera
CarlDenStore Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Jag har alltid hatat Hellmuth men nu på senaste tiden har jag börjat gilla honom av någon jävla underlig anledning och hoppas tillochmed att han vinner, är det här sjukt? Kan bero på skägget, helt seriöst. Citera
obvspeltorsk Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 När drar det igång ikväll/inatt då? Någon som har koll? Citera
papiPope Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 När drar det igång ikväll/inatt då? Någon som har koll? 12:00 i Vegas. Klockan är där nu 09:48. Alltså 21:00 svensk tid va? Citera
Matteprof Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Jag har alltid hatat Hellmuth men nu på senaste tiden har jag börjat gilla honom av någon jävla underlig anledning och hoppas tillochmed att han vinner, är det här sjukt? Kan bero på skägget, helt seriöst. Våga älska Phil. Härligt att han hittade FT på eventet! Go Phil! Citera
CarlDenStore Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Våga älska Phil. Härligt att han hittade FT på eventet! Go Phil! Han är helt klart en utav dom roligaste ikonerna, den roligaste att raila. Jag pallar inte med att sitta och kolla på alla blyga, nittiga internetkids som säger två ord i timmen. Han bjuder alltid på show, han hatar alltid alla han förlorar mot. Man måste fan älska honom för det. Citera
gnux_ Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Någon som har länk till ESPN sändningen ikväll? Citera
tamtaram Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Någon som har länk till ESPN sändningen ikväll? Samma som alltid http://www.wsop.com/2012/live-video/default.aspx Citera
gnux_ Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Samma som alltidhttp://www.wsop.com/2012/live-video/default.aspx Är det inte bara ESPN ikväll? Citera
Vlade_Divac Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Är det inte bara ESPN ikväll? Enligt deras twitter så kommer det sändas på wsop.com ikväll också för de utanför USA. Citera
okocha Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Today's WSOP Big One 4 One Drop will be live on ESPN2 beginning at 4 PM ET For those outside the U.S. u can watch on WSOP.com . Citera
JohanLj Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Så en halvtimme till start. Jag betade på fem spelare som segrare före eventet startade. Tre är på finalbordet. Kan bli en trevlig rail Yong till 66/1, Einhorn 66/1 och Trickett 20/1. Tyvärr inga större summor satsade... Citera
papiPope Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Är payoutsen normale eller? Känns jävligt brant topp 4:shock: Citera
tamtaram Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Inte många rätt om handen mellan Laliberte och Esfandiari nyss Citera
JohanLj Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Einhorn 66/1 Han tar det! ******************** Inte många rätt om handen mellan Laliberte och Esfandiari nyss Wow...galen hand med J8s mot T6o. Citera
JohanLj Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Yong till 66/1 LOL....det var nog inget bra bet... Han öppnade till 800k med 6.5M. Antonio raisade till 2.5M. Yong synade. Och check/foldade 842r. Antonio hade KQ och Yong AQ. Citera
TGrinder Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 LOL....det var nog inget bra bet... Haha, vad gör Yong med AQ? In med degen! Citera
TGrinder Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Hur långt efter ligger streamen? 5 min gissar jag på.. Citera
slowboy Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Herregud Baldwin.. Fantastisk river :D Citera
kungbohman Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Fantastisk river :D Haha kan man man säga. Citera
Recommended Posts