Terribleturk Postad 7 Juli , 2012 Rapport Postad 7 Juli , 2012 Sååå farligt dyrt är det väl ändå inte med sms, vet iofs inte hur sms-taxan hos olika operatörer är när man befinner sig i USA. Men sms är iallafall smidigare det kan vi vara överrens om. ----------------- Någon som har nåt roligt skvaller om WSOP, vart lite dött efter "Big One" tycker jag. Hörde att Esfandiari nu säljer andelar i main Citera
TGrinder Postad 7 Juli , 2012 Rapport Postad 7 Juli , 2012 Vi sitter inne på extremt mycket skvaller, men för känsligt för PF Haha, vafan! Citera
TGrinder Postad 7 Juli , 2012 Rapport Postad 7 Juli , 2012 Hörde att Esfandiari nu säljer andelar i main Hälsa honom att jag mer än gärna köper 2%! Citera
stenarn Postad 8 Juli , 2012 Rapport Postad 8 Juli , 2012 Jag är föga förvånad att The Dude inte har ett 9-5 jobb. Citera
TGrinder Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 Jag är föga förvånad att The Dude inte har ett 9-5 jobb. Hur vet du att han inte har det? Citera
TGrinder Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 Haha vilken mardröm att ha vid bordet med tanke på att han verkar ha sprungit rätt bra! Citera
tamtaram Postad 9 Juli , 2012 Rapport Postad 9 Juli , 2012 2+2 Who was the maniac? Michael Tureniec apparently Lite kul Citera
Paganscum Postad 10 Juli , 2012 Rapport Postad 10 Juli , 2012 Ligger startstacken på 20k i main event? Citera
TGrinder Postad 10 Juli , 2012 Rapport Postad 10 Juli , 2012 Ligger startstacken på 20k i main event? 30K dvs 300BB. Citera
mendieta19 Postad 10 Juli , 2012 Rapport Postad 10 Juli , 2012 riktigt roligt det där tamtaram postade. mickeyp är väl en av de bästa onlineturrespelarna och tureniec en av de bästa liveturrespelarna (imo) Citera
TGrinder Postad 10 Juli , 2012 Rapport Postad 10 Juli , 2012 Beställde precis WSOP Day Pass på ESPN.com, trodde jag skulle få se live streaming från Main Event. Tydligen inte.. Någon som har lite bättre koll på sändningstider och om ESPN ens kommer sända något från ME? Citera
schoolbook Postad 10 Juli , 2012 Rapport Postad 10 Juli , 2012 Det utökade spelarantalet dag 1C verkar ha haft en menlig inverkan på dealernivån... Action opened with an early position raise to 700 which received one call. The player in the cutoff three-bet to 2,600 only to have Viktor Blom four-bet to 5,800 from the big blind. The other two players got out of the way rather quickly and action was back to the cutoff. The player in the cutoff five-bet to 12,000 and action was back to Blom. Blom shuffled his chips before moving in 18,400 for a six-bet. "Can't do that," the dealer said. "Action is capped at four raises." "What are you talking about?" replied Blom. The entire table protested with cries of "What?" and "This is no-limit". The dealer listened to the words of the table and the hand progressed. Blom's opponent moved all in and Blom let out a sigh and called. Blom dubblade med AK mot KK. Citera
valterego Postad 11 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2012 Nu är det dags igen. Om en halvtimme drar dag 2C igång. Citera
valterego Postad 11 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2012 Har Phil Ivey bustat? Yes, åkte för en liten stund sen. Citera
wyyyxz Postad 11 Juli , 2012 Rapport Postad 11 Juli , 2012 Varför kallar wsop alla svenskar för Erik? Har sett Erik Hellman, Erik Wigg och så nu Erik Strandberg. Citera
Bbbbd Postad 11 Juli , 2012 Rapport Postad 11 Juli , 2012 Varför kallar wsop alla svenskar för Erik? Har sett Erik Hellman, Erik Wigg och så nu Erik Strandberg. De kallar inte alla svenskar Erik. Gissar att det är så att de använder första namnet i passet, är ju inte helt ovanligt att svenskar har tilltalsnamnet som andra namn i ordningen. Har själv varit med om det när jag spelat i UK. Citera
wyyyxz Postad 11 Juli , 2012 Rapport Postad 11 Juli , 2012 De kallar inte alla svenskar Erik. Gissar att det är så att de använder första namnet i passet, är ju inte helt ovanligt att svenskar har tilltalsnamnet som andra namn i ordningen. Har själv varit med om det när jag spelat i UK. Okej, alla var en överdrift och det är förmodligen så som du säger. Men lite konstigt att så många fått just namnet Erik felaktigt. Citera
valterego Postad 11 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2012 Det beror exakt som ni gissar på att de har Erik som första namn i passet. Citera
vegetera Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 Någon som vet vilken dag streamen från main event börjar? Citera
Starfitter Postad 13 Juli , 2012 Rapport Postad 13 Juli , 2012 Heja mer på Hellman nu. Han tar ingen skit hela vägen fram till miljonernaaaaaaa! Citera
Emokid Postad 13 Juli , 2012 Rapport Postad 13 Juli , 2012 Heja mer på Hellman nu. Han tar ingen skit hela vägen fram till miljonernaaaaaaa! Instämmer med den gode kennerth! Citera
Recommended Posts