Harry_Pottodds Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 nu jäklar har det handlats spelare Citera
LobL Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Är det transferavgifter för att byta spelare även om deras lag har gått ut? Citera
JELLJUN Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Känns som man är rätt borta från att vinna detta, bara ett mirakel som kan styra upp det. Hade sju tyskar i min elva, kan inte sluta bra. Imponerad av Italien. Den som klonkar det här kan bara pm:a mig, drar utomlands på lördag i två veckor, och hoppas att jag inte glömmer dosan till banken, skall hålla utkik i min inkorg. Annars är jag tebax den 14/7 och hoppas på lite förstående om jag mot förmodan missar att göra transaktionen under tiden. Citera
wheelinho Postad 1 Juli , 2012 Rapport Postad 1 Juli , 2012 Vinnarna får PM'a info så skickar jag en slant gz Citera
LobL Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Jag lyckades vinna, wei! Gick ganska stabilt genom hela och Spanien levererade, kör gärna någonting liknande inför premier league i höst. Har skickat PM till 4 st, vet ej vem det är jag har missat så har du inte fått något PM kan du väl höra av dig. Tänkte uppdatera vilka som har betalat: wheelinho DickNiaz Jelljun Tänkte bara höra om någon har koll på vems lag P3000 var? Har nog inte skickat någon betalningsinformation till den personen. Citera
LobL Postad 12 Juli , 2012 Rapport Postad 12 Juli , 2012 Nu har alla utom den sista personen som jag inte vet vem det är betalat, P3000 hette laget iaf. Du kan väl höra av dig via PM eller så! Citera
Recommended Posts