WannaSeeMyPig Postad 23 Maj , 2012 Rapport Postad 23 Maj , 2012 God kväll! Har spelat zoom en del på PokerStars men känner att jag vill lira någon annanstans och vet att zoom/rush tillkommit på en del europeiska sidor. Någon som kan tipsa om ngt nätverk/sida som har zoom/rush? Undrar även om att spela zoom/rush ingår i rakeraces som många sidor kör? Vore ytterst trevligt. Tack på förhand. Citera
NazguLKiNG Postad 23 Maj , 2012 Rapport Postad 23 Maj , 2012 God kväll! Har spelat zoom en del på PokerStars men känner att jag vill lira någon annanstans och vet att zoom/rush tillkommit på en del europeiska sidor. Någon som kan tipsa om ngt nätverk/sida som har zoom/rush? Undrar även om att spela zoom/rush ingår i rakeraces som många sidor kör? Vore ytterst trevligt. Tack på förhand. Nordicbet (Microgaming) fick nyligen det, endast upp till NL10 när jag kollade nu sist dock. Och Betsafe (Ongame) fick det också för några dagar sedan, men inte speciellt stor spelarpool änsålänge tror jag. Citera
Terribleturk Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 God kväll! Har spelat zoom en del på PokerStars men känner att jag vill lira någon annanstans och vet att zoom/rush tillkommit på en del europeiska sidor. Någon som kan tipsa om ngt nätverk/sida som har zoom/rush? Undrar även om att spela zoom/rush ingår i rakeraces som många sidor kör? Vore ytterst trevligt. Tack på förhand. Unibet, 24hPoker, + ett par bolag till håller till på Fast Poker. Citera
Recommended Posts