inho Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Upp med bilder och fler uppdateringar på danne plz. Helst en på både han och bussman som man kan slänga upp på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Bild å chipcount på stefan mattsson? han brukar ju älska å vara på kort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Bild å chipcount på stefan mattsson? han brukar ju älska å vara på kort =) ordnat nu Tack för credden folk, jag o Bubba myser och tar till oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 bra jobbat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Bra rapporterat Valter. Mitt enda önskemål skulle vara att du kallar turneringen vad som helst utom "SM", men det tror jag inte jag får uppfyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Gabriel Hanna dubblar Gabriel Hanna fick in det med J9s mot Michael Tureniecs A9, och Gabriels nia kom på floppen och gav honom dubblingen. Eh ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Its Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelberoende Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Bra rapporterat Valter. Mitt enda önskemål skulle vara att du kallar turneringen vad som helst utom "SM", men det tror jag inte jag får uppfyllt. Sluta grina för fan, kom in i matchen. Nästan 300 pers dyker upp. Pokerförbundet hade 60 pers förra året. Det blir fan inte mer SM än så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Gabriel Hanna dubblar Gabriel Hanna fick in det med J9s mot Michael Tureniecs A9, och Gabriels nia kom på floppen och gav honom dubblingen. Eh ? Tror att det är ganska lätt att räkna ut att det är en knekt och inte en nia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Bra rapporterat Valter. Mitt enda önskemål skulle vara att du kallar turneringen vad som helst utom "SM", men det tror jag inte jag får uppfyllt. Blir inget av med det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Min kära hustru vill hälsa att hon trots 10 års universitetsstudier inte förstår ett ord av vad ni skriver. Hon lyckades dock räkna ut att bust = åka ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Kan ni göra en intervju med Nicklas Martinsson, den sista Dansken i turneringen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 kan ni slänga upp pengastrukturen PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Min kära hustru vill hälsa att hon trots 10 års universitetsstudier inte förstår ett ord av vad ni skriver. Hon lyckades dock räkna ut att bust = åka ut Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Kan ni göra en intervju med Nicklas Martinsson, den sista Dansken i turneringen ? Vi ska försöka jobba i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 kan ni slänga upp pengastrukturen PLZ Yes, fixar det i feeden inom kort! Den ser f ö ut så här: 1) 763 000 SEK 2) 507 000 SEK 3) 354 000 SEK 4) 266 000 SEK 5) 198 000 SEK 6) 159 000 SEK 7) 124 000 SEK 8) 91 000 SEK 9) 59 000 SEK 10-12) 35 000 SEK 13-15) 30 000 SEK 16-18) 24 000 SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Kan ni göra en intervju med Nicklas Martinsson, den sista Dansken i turneringen ? ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 16:24 Syjunta och dåligt med action 16:30 Missa busthand pga mycket action Svänger snabbt i poker Bra rapportering btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 hejja isak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Buff Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 är dom inte sju kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Fan, "Möller" stod det och jag hoppades av hela mitt hjärta att det var Karl Möller. Men inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 är dom inte sju kvar? jo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3000ellerMER Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Vill se en video intervju med Robin Ylitalo i hans nuvarande form. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Vill se en video intervju med Robin Ylitalo i hans nuvarande form. Det kommer inte att hända Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Det kommer inte att hända Haha, extremt sjukt! Tänkte precis fråga efter samma sak. Men en bild kan ni väl iaf bjuda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts