pacic Postad 6 Maj , 2012 Rapport Postad 6 Maj , 2012 Har laddat ner Holdem manager (trialversionen) för att förbättra mitt spel. Började spela ett par bord och efter ett par minuter ploppade det upp stats överallt och jag vart hur förvirrad som helst. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna förklara vad de olika akronymerna betyder och hur man ska tolka dom? Vore extremt tacksam för svar! Citera
Opteron Postad 6 Maj , 2012 Rapport Postad 6 Maj , 2012 Har laddat ner Holdem manager (trialversionen) för att förbättra mitt spel. Började spela ett par bord och efter ett par minuter ploppade det upp stats överallt och jag vart hur förvirrad som helst. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna förklara vad de olika akronymerna betyder och hur man ska tolka dom? Vore extremt tacksam för svar! Finns massa tutorial-videos och faq på holdemmanagers hemsida, räkna med att få lägga ner endel energi dock. Citera
Deppodi Postad 1 Juni , 2012 Rapport Postad 1 Juni , 2012 Finns det några program som liknar HM som är gratis? Jag spelar på pokerstars. Citera
Deppodi Postad 2 Juni , 2012 Rapport Postad 2 Juni , 2012 Någon som prövat använda pokertracker eller pokeroffice? Jag har hittat dom alternativen, tänkte bara höra med er om det är något att ha innan jag laddar ner det? Det finns gratis på deras hemsida. Citera
simonlofberg Postad 2 Juni , 2012 Rapport Postad 2 Juni , 2012 Använd hm1 som start om du är ovan med trackerprogram Mvh fatta noll om 2an Citera
Deppodi Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Jag har precis skaffat HM 2 free trial, jag tycker att det var lättare att förstå sig på än pokertracker 3 free trial. Dock har jag fortfarande ett problem. Alla händer sparas och synkas i HM2. Jag kan gå in o se all typ av information om hur jag har spelat tidigare händer och få det på diagram och allt vad det innebär. Men jag lyckas inte att få igång det samtidigt som jag spelar? Jag vill (när jag spelar en 45-manna sit and go) kunna se allt som jag ser i HM2. Det är ju när man spelar som det först och främst är intressant att ha statistik på sig själv och andra. EDIT: Jag har fått det att fungera. Dock har jag inte riktigt listat ut hur jag ska få HM2 att räkna ALLA händer som jag spelat genom alla turneringar eller SNG's jag varit med i. Den börjar om på 0 spelade händer i varje ny omgång.. Någon som vet hur jag ska göra? Eller är det så att man inte kan få upp just detta om man bara har trail version? Citera
Recommended Posts