RunningAlone Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 När, var, hur och slutligen inköp? Vem kontaktar jag för att delta? Citera
valterego Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 När,vart hur? Vem kontaktar jag för att delta? Skickar dig pm. Citera
wheelinho Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Skulle uppskatta ett PM jag med! tack Citera
snaskov Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Fisk med rötterna i Sala är också lite nyfiken, kan du pm:a please !? Citera
valterego Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 PM:ade Running Alone då jag känner honom sen tidigare, annars PM:ar jag inte ut info om privata turrar, men jag ska kolla om jag får tag i nån från klubben. Kan inte lova att man vill gå ut med info utanför medlemskretsen dock. Citera
Plzd2beatU Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Hallå. Jag skriver som styrelserepresentant gällande V-ås Open 2012. Som ni säkert kan förstå tar vi inte info publikt var, när och hur vi spelar. Vi har dessutom krav på att alla som ska spela är medlem på någon av klubbarna i mälardalen. Vill man bli medlem på någon av klubbarna måste man bli rekommenderad av en befintlig medlem. PM:a gärna mig om ni har ytterligare frågor gällande detta. Citera
Zumsar Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Inga undantag för gamla rävar som var medlem i C7? Citera
Metaddict Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Inga undantag för gamla rävar som var medlem i C7? Nej. Det funkar inte så. Citera
Plzd2beatU Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Inga undantag för gamla rävar som var medlem i C7? PM:a mig så får vi klura ut vem du är, var nästan själv en inventarie där Citera
Plzd2beatU Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Har alltid hetat V-ås Open.. åtminstone sedan 8-9 år tillbaks Citera
Recommended Posts