Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
hur får man dom 5 dollarna...SiTlol

Om du inte har ett WPT konto sedan tidigare så kan du klicka på bannern i min signatur och när du har registrerat ditt konto så har du de $5 dollarna på ditt konto.

Svårare än så var det inte :-)

Postad
funkade inte för mig =( Användarnamn : dataproffs

Det är en liten fördröjning på 15 min från själva skapandet av kontot till att pengarna trillar in på kontot.

Så om du tittar nu så är pengarna där.

:-D

Postad
klickade och öppnade inga dollars....SilTlol

sitTlol förlåt inga dollars

Du har skapat ditt konto från Australien (enligt din ip) och därav du inte fått din bonus.

Då detta är ett svenskt forum är bonusen låst till nordiska länderna på samma sätt som turneringarna, Sverige, Norge och Finland.

Trist nog kan vi inte ha denna typ av erbjudanden öppet för alla länder då det finns en massa som missbrukar detta.

Postad
LOOOOOOOOL

jag bor i ENKÖPING!! sist jak kolla låg det i SVERIGE!!

skojar ni med mig===???

SilTlol

Ha ha ok då ser jag till att slantarna kommer in på kontot, skumt med att ip:n säger du sitter i Australien.

Vad sitter du på för leverantör av internet?

Postad
Du har skapat ditt konto från Australien (enligt din ip) och därav du inte fått din bonus.

Då detta är ett svenskt forum är bonusen låst till nordiska länderna på samma sätt som turneringarna, Sverige, Norge och Finland.

Trist nog kan vi inte ha denna typ av erbjudanden öppet för alla länder då det finns en massa som missbrukar detta.

lol skulle önska jag bodde i australien men tyvär bor jag i enköping...:lol:

Postad
Ha ha ok då ser jag till att slantarna kommer in på kontot, skumt med att ip:n säger du sitter i Australien.

Vad sitter du på för leverantör av internet?

hur går det? inga dollars ....SitTlol:oops:

tack tack ska göra dom till 2000 på en månad....;)

Postad
Hur registrerar man sig i kassan?

Du registrerar dig i kassan genom att ange dina uppgifter och väljer ditt önskade sätt att göra din deposit.

Hoppas detta förklarade din fråga.

Postad

hum ok men vi som redan skapade ett konto på WPT och ville ha sina 5 dollar har man sumpat chansen nu eller, stod inget óm att kampanjen var avslutad när jag signade.. så väntar fortfarande på mina 5 dollar

Nickar Creadle där

MVh