iwesome Postad 30 April , 2012 Rapport Postad 30 April , 2012 Har väldigt svårt att spela JJ och skulle gärna ha tips på hur ni spelar handen i olika på pos och hur ni agerar mot folk som degar in preflopp. Posta gärna händer! Brukar oftast torska ett inköp på JJ och då vet jag att jag spelar handen helt fel. Citera
Slaskhink Postad 1 Maj , 2012 Rapport Postad 1 Maj , 2012 Hej Jag är inte så bra på texas, men ladda ner poker stove eller titta på propokertools.com hur JJ ligger till PRE Hot ´n cold. jag skulle chansa på att JJ är top 2-3% och så får du jämföra det med din motståndares 3B och 4B-siffra i Holdem manager hudden Citera
iwesome Postad 1 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2012 HejJag är inte så bra på texas, men ladda ner poker stove eller titta på propokertools.com hur JJ ligger till PRE Hot ´n cold. jag skulle chansa på att JJ är top 2-3% och så får du jämföra det med din motståndares 3B och 4B-siffra i Holdem manager hudden har poker stove så har kollat runt lite där och har inte så mycket data på spelarna i HM, spelar på pokerstars och knappt spelat en vecka, mycket trafik så frågan kanske ska omformuleras, hur man spelar handen när man vet lite om motståndet. Tack för svaret i alla fall. Citera
Recommended Posts