iwesome Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 När jag försöker avbryta prenumeration till ett ämne kommer jag till en sida som säger jag inte har behörighet, kan även inte lägga till en avatar, finns inga alternativ. Är det någon bugg eller finns det en annan anledning? Har åtkomst till alla andra funktioner i min kontrollpanel. Edit: Kan heller inte tycka på användarnamn i forumet, inte ens mitt egna för att komma till min profil, står att jag inte inte har behörighet. Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 Funkar det i andra webbläsare? Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 Nm, tror jag hittade felet. Funkar det nu? Citera
iwesome Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Postad 29 April , 2012 Nm, tror jag hittade felet. Funkar det nu? Japp, nu funkar det, tackar :* Citera
Rubik Postad 22 Maj , 2012 Rapport Postad 22 Maj , 2012 exakt samma fel. kan någon mod hjälpa mig? tack på förhand Citera
Recommended Posts