Partneransvarig Postad 16 April , 2012 Rapport Postad 16 April , 2012 Denna vecka är det vår vänner från Östersjön, Paf, som står för kalaset både i torsdagens och söndagens medlemsturneringar. Vi mjukstartar med en $500 adderat på torsdag, och sätter sedan punkt för veckan med en $1000 adderat på söndag. Boka upp i almanackan, regga dig och jaga övervärde! Namn: Poker.se Special Tid: Torsdag 19 April kl 20:00 Inköp $5+1 Adderat till potten: $500 Nätverk: Paf Spade Lösenordsrebus : lyfterfrånarlanda (åttabokstäver) Namn: Poker.se Special Tid: Söndag 22 April kl 20:00 Inköp $10+1 Adderat till potten: $1000 Nätverk: Paf Spade Lösenordsrebus : bilmedflakmanlastarsakerpå(sjubokstäver) Turneringarna är lösenordsskyddade och begränsade till skandinaviska spelare. Har du inget konto på Paf går det bra att öppna ett här! Citera
sharken Postad 17 April , 2012 Rapport Postad 17 April , 2012 Spelar bägge helt klart är ju på Paf:-D Citera
theo Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Men va är detta , sådana där satans 33$ biljetter i added. har jag missat denna informationen eller? Citera
PafPoker Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Men va är detta , sådana där satans 33$ biljetter i added. har jag missat denna informationen eller? Jag fick uppdraget att lägga upp turrarna med "hälften biljetter och hälften cash adderat" och det löste jag genom att använda en standardstruktur som betalar ut 10*$33 i biljetter och resten i cash i båda turrarna. I kvällens turre är det alltså adderat $330 i biljetter och $170 i cash I söndagens turre är det adderat $330 i biljetter och $670 i cash /Ola B Citera
Vasabo Postad 20 April , 2012 Rapport Postad 20 April , 2012 Tack Ola! Bry dig inte om gnällarna... Citera
Crappy Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 Personligen tycker jag det är kul med ticekt. Ofta blir det till turneringar man normalt inte spelar, och i bästa fall kanske lite över normala nivån. Kul Bra och tack Ola Edit: Självklart spelar jag på söndag, så se mitt inköp som extra cash Citera
LordMaster Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 Nu har jag skrivit in "grisbil" tre gånger och börjar inse att det inte är rätt lösen till söndagens turnering. Citera
Crappy Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Såja, hemma reggad och klar. Vem möter jag HU ikväll? Sharken? Loud? Någon annan aspirant? I vilket fall, låt pokergudarna vara med er ikväll Citera
sharken Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Såja, hemma reggad och klar. Vem möter jag HU ikväll? Sharken? Loud? Någon annan aspirant? I vilket fall, låt pokergudarna vara med er ikväll Ja är reggad så varför inte har ett enormt flyt nu så passa dej. Citera
Crappy Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Du vet vad som händer om man vinner över en mod? Man kommer springa kallt för evigt ? Citera
TotalFarsa Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Inte spelat en pf-turre på år och dag. Får bli comeback ikväll - för att gula crappys marker och sitout-vaska dom Citera
Crappy Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Asch ska klonkarfarsan vara med? Då vill det till att lägga sina marker hos fru fortuna. Citera
Crappy Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Lol gick ju bra det där. Ini två floppade set gav mig ett snabbt respass Citera
Recommended Posts