Gå till innehåll

8/4 Medlemssatellit med 50 biljetter till Sunday Storm Anniversary!


Recommended Posts

Söndagen den 15 april firar PokerStars att deras storturnering Sunday Storm fyller ett år. Jubileet uppmärksammas genom att man tillfälligt höjer garantin till imponerande $1 miljon.

 

Vi på Pokerforum.nu och Poker.se får en speciell chans att fira jubileet genom att redan på söndag få chansen att slåss om 50 biljetter till Sunday Storm Anniversary! Detta för ett inköp på endast $1!

 

Namn: Poker SE Sunday Storm Anniversary

Tid: söndag 8 april kl 20:00

I potten: 50 Sunday Storm-biljetter (totalt värde $550)

Lösenordsrebus: förstaärtandraärhtredjeärefjärdeärr femteärgsjätteäresjundeärr

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Du får nog förklara vad du menar eller hur du räknar, jag förstår tyvärr inte.

 

Prispotten är $570 (med 50 biljetter adderade) och inträdet är $1.10, vilket skulle innebära 518 spelare för att täcka eventuell prispott. Jag har svårt att se att det skulle hända och turneringen kommer att starta om det är minst 57 spelare anmälda. Det är alltså stor risk för övervärde om du frågar mig.

 

Det är redan 20 spelare anmälda och det är mer än 2 dagar kvar till turneringen startar.

 

Lycka till alla som deltar.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är redan 20 spelare anmälda och det är mer än 2 dagar kvar till turneringen startar.

 

Lycka till alla som deltar.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Det såg bättre ut inför er förra satellit för poker.se spelare. Det blir inte 57 deltagare och även denna turre kommer att ställas in. Så inför nästa turnering kan ni kanske sänka minimum antal spelare och om ni nu måste garantin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...