Gå till innehåll

Se hit! Följande eftersöks: cisco, telecom, electrical, data/network engineer.


starsonmars

Recommended Posts

Se hit! Ni med följande utbildning eller post - electrical engineer, data/network engineer, cisco engineer, telecom engineer. Jag har arbete åt er.

Ta kontakt för att föra närmare dialog om lön, arbetsplats, företag, etc. Observera, känner NI någon med kompetens inom nämnda fält som är seriös och intresserad och som då också skulle bli anställd, får ni en helt ok summa pengar av mig. Folk har olika tolkningar av vad en ok summa är, jag skulle säga att det blir en fin timlön för er om vi lyckas. Det kostar ju iaf inte mycket att slänga iväg ett PM och fråga!

 

Jag träffade en man genom mitt jobb för ett par dagar sen och vårt möte slutade med att han ville att jag skulle headhunta folk åt honom inom dessa områden. Han sa att ifall jag hade haft någon av dom där utbildningarna hade han anställt mig på dagen. Det kanske säger lite om hur läget ligger. Jag vill inte outa mig själv för mycket, så jag hoppas förståelse finns för en relativt blygsam presentation utan mycket konkret fakta. Men om ni arbetar i Sverige kan vi väl våga säga att ni kommer tjäna det dubbla som det ni gör nu. Och om ni dessutom vill nappa på detta så presenterar jag mig själv fullt ut, vem jag är, bakgrund, etc. Samma gäller min, ja vi får väl kalla honom arbetsgivare antar jag, och er blivande chef. CV skickas initialt till honom, ser det lovande ut så ska jag såklart även försöka sälja in dig/er/argumentera för varför du ska ha jobbet i tillägg att han läser CVn där.

 

Mao är jag en slags mellanhand/brygga/affilia te mellan er och arbetet. Det här är 100 % seriöst.

 

Va inte blyga för att fråga, skriva en rad så ska vi se vad vi kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In english

 

Im looking for people with following eduacation or experience in line of work - electrical engineer, data/network engineer, cisco engineer, telecom engineer. I have a job for you. Contact me for a closer and more precise dialog, location of work, company, all sorts of other conditions, and so on. If you know anybody that achieve these requirements and who are genuinely interested and serious, that would get hired, I provide you with a pay contaning, in my opinion, a descent amount of money conscidering the work load. Nonetheless its quite easy to send me an simple PM asking how much exactly you will get as I will answer!

 

I met a man through my job a couple of days a ago and our encounter ended up in him wanting me to headhunt people for him. He told me that if I would have any of those qualities listed, he would hire me right away. Maybe that gives you a picture of the situation. I wish to out myself as little as possible, for obvious reasons I hope you fully understand, as well an understanding for the fact that this presentation is quite thin and lacks hard facts.

 

I dont wish to speculate in matters I know nothing about, for example how much money people make; but if you live and work in these fields in Sweden the pay for this post would be at least twice as much. First year salary around the double, later more.

 

If you feel you can get anything out of this for your own winning, I will obviously present myself for you to a satisfying extent, who I am, background, and so on. Same thing goes for the man who gave me this task, in other words my employer, and the coming boss for somebody. First off we send him your CV, and if we feel were in good shape Ill obviously try to sell you and your skills, try to make him understand that you deserve the job in addition to him checking your CV so to speak.

 

So basically Im a sort of affiliate between you and the job. This is 100 % serious.

 

Please dont hold back on the questions, write something and Im sure well sort it out together.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...