gEeWhiZm8 Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 När jag flyttar statsen på ena bordet så flyttas dom på andra bordet oxå hur gör man för att låsa fast dom typ? Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2012 löste det, ni kan ta bort tråden Citera
SantaOnTilt Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Sätt upp ett bord, sätt statsen rätt. Sedan klickar du på "settings-knappen" på huden, tror den ser ut som ett kugghjul (kan ha fel). Där kan du "snurra" på statsen, står set seat eller något, du får göra det på alla borden... Funkade för mig. Jag har inte HM2 framför mig just nu så förklaringen är nog lite luddig. Lycka till! Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2012 Sätt upp ett bord, sätt statsen rätt. Sedan klickar du på "settings-knappen" på huden, tror den ser ut som ett kugghjul (kan ha fel). Där kan du "snurra" på statsen, står set seat eller något, du får göra det på alla borden... Funkade för mig. Jag har inte HM2 framför mig just nu så förklaringen är nog lite luddig. Lycka till! ty man. u2 Citera
Recommended Posts