Galvanizer Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Yippie-aye-eye!!! Anmäler iaf Nimroz till reservbänken, hur jag nu ska lägga fram detta. Lite som att tala om för någon att hunden dött! Finns det någon telefonjour i ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Hej Mike! Sätter gärna upp mig på reservlistan om möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Nu känns tomheten som uppstod då jag missade helgens event lite lättare att bära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Jag är på Visst fan som reserv då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Jag är på Visst fan som reserv då vill inte missa denna oxå anmäler mig ( reserv om det är så) och plats i gästugan om det finnes mvh Bensjo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Tror schoolbook har en formel för det Nja, jag trodde det men i stället för 48 och 24 timmar blev det 38 och 8!? Hur fortsätter talföljden, någon som vet? Nix, du går från 4 månader innan och fyra dagar till sex månader innan och tre dagar. http://pokerforum.nu/forum/livepoker/62824-ny-turre-berga-open-2nd-chance-2011-all-info-i-inlaegg-507-a.html Elementär extrapolation säger att det nästa gång blir 8 månader innan och två dagar, sedan 10 månader innan och en dag. Sedan ett år innan och ingen tid alls, då når vi en singularitet. Möjligt att universum upphör att existera då, vi får se (eller inte...) Ok, tog knappt 38 timmar den här gången...Dock kan man givetvis skriva upp sig på reservlistan eftersom det oftast blir en del avhopp när det närmar sig. Bordslottning kommer under veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theadmin Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Btw så anmäler jag mig härmed till Berga Open våren 2013. Tjitjing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Nja, jag trodde det men i stället för 48 och 24 timmar blev det 38 och 8!? Hur fortsätter talföljden, någon som vet? Jag vet... 48-24=24 24+8=32 32-24=6 8-6=2 Dvs nästa gång 32 timmar och gången efter det 2 timmar. Talföljden är således: 38-8-32-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Anmälda: Mike Sweet-Charlotte Snygg-Stefan "deFoX182" Jon "Allinwithnothing" Fraallan Mattias "Sandsater" Lennart "Crappy" Karl Ashnikov Starleaf Starleafs gf "Hubbahubba" "Galvanizer" "Cyntax" "Pinnen" "Affe2000" "Schoolbook" Danne "The Admin" Emil "Gus-owicz" Micke "mceot" "TotalFarsa" "Jarne" Ola "Miata91" "Snygg-Niklas" "SVS-VD" "Hager" Viktor, Hagers vän "St Björn" "Okocha" Robin "m1978" Mattias "Torax" Ludvvig Simonlofberg "Slowboy" Pelle "Illvillja" Håkan Svensson Stefan Wiiand JohnH "SouthEast" Sandra Bu "Lill-Sandy" Fredrik "Hogge75" cDk Rust Totti Koivu Nelgard G(O)bg-Nisse Gunnar Råbe Magnus Bergback StrIxen Mats Wahlqvist Valterego Frippe "Omalley" Laze Sandra Bo Bobbo Nisze Erik Svensson Jimmy Lundqvist Carro Taman Andreas "Plumpa" Antonius Antonius kompis Bjoelle Joppe Bergsklättrar-Janne Donny Sigge Dansbands-Matz Jennez Loudmouth Micke "Miwu" Chrille A Reservlista: Lundin89 Nimroz JELLJUN J-O Lapp-Roffe Josef K Bensjo Daniel Seger... Johan Jäger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Fullsatt. Hmm, dags att bygga ut lokalen och utöka till tre och kanske fyra turneringar per år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Tror 3 turrar per år som någon föreslog är gto och sen cap på 100 spelare typ. VIll ju fortfarande ha kvar det här gemytliga och ha en "Överblick" Sommarturre skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 På sommaren kan man vara naken! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 På sommaren kan man vara naken! /#LOUDmouth# Låter som något Nisze(min stora idol) skulle säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Låter som något Nisze(min stora idol) skulle säga. ...och Hogge göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Jag tycker det är bättre när Berga Open är i midvintern så man slipper utstå allmänt fylleri och dylika obsceniteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Inte det fräsigaste om det är 30 grader ute. Det är redan testat... Sommar, garage, 70 pers är inte lika kult. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laze Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Ser att både jag och Jimmy Lundqvist är anmälda, såvida det inte finns en till Jimmy Lundqvist som kommer att komma så har mitt namn och mitt nick båda kommit med på listan. Ska bli trevligt att komma på mitt första Berga Open! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Ser att både jag och Jimmy Lundqvist är anmälda, såvida det inte finns en till Jimmy Lundqvist som kommer att komma så har mitt namn och mitt nick båda kommit med på listan. Ska bli trevligt att komma på mitt första Berga Open! Man får inte spela med dubbla konton ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Man får inte spela med dubbla konton ;p Om du hade varit kändis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Inte det fräsigaste om det är 30 grader ute. Det är redan testat... Sommar, garage, 70 pers är inte lika kult. Äsch, Mike får väl köpa några partytält? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Ser att både jag och Jimmy Lundqvist är anmälda, såvida det inte finns en till Jimmy Lundqvist som kommer att komma så har mitt namn och mitt nick båda kommit med på listan. Ska bli trevligt att komma på mitt första Berga Open! Om du har mig på Fejjan så borde det vara samma. Om inte - så är det "fel" Jimmy L. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Om några timmar kommer bordslottningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Om några timmar kommer bordslottningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 and here it is... BORD 1 Håkan Svensson Mike Carro Taman Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Valterego Gunnar Råbe BORD 2 Mattias "Torax" Jennez Okocha SimonLofberg Snygg-Stefan JohnH Donny Micke Wulff Sandra Bo Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Pelle "Illvillja" Gbg-Nisse Salomon Chrille A SVS-VD Ola Miata Koivu Nisze Joppe BORD 4 Plumpa TotalFarsa Fraallan Allinwithnothing Danne "The Admin" Galvanizer Dansbands-Matz Erik Svensson Stefan Wiiand Jarne BORD 5 Cyntax Starleaf Schoolbook Sweet-Charlotte Ludvvig Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Antonius Affe2000 BORD 6 Laze Mats Wahlqvist StrIxen Pinnen Crappy Slowboy Magnus Bergback Fru Starleaf St Björn South-East BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Loudmouth cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Bergsklättrar-Janne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts