Strlxen Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Tack för ett fint evenemang i vanlig ordning Mike. Hälsning till alla goa människor som ja hade nöjet att träffa! Citera
MikeTime Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Postad 30 September , 2012 Tack själva! Det är NI som gör detta till vad det blir! En underbar helg är nu över och man är hyfsat sliten pga för lite sömn, för mycket skojsaft och intensivt pokrande. Tack igen alla! Resultat Berga Open II 2012: 1: Bo Nadelius, 25.750:- (efter deal) 2: StrIxen, 25.750:- (efter deal) 3: Jarne, 14.600:- 4: Victor A, 10.700:- 5: Koivu, 7.800:- 6: Plumpa, 5.800:- 7: MikeTime, 3.900:- 8: Crappy, 3.000:- 9: Daniel Hedlund, AOPW-pkt á 3.000:- HIGHROLLER: 1: Koivu, 8.000:- (efter deal) 1: StrIxen, 8.000:- (efter deal) 3: MikeTime, 4.000:- 4: Totti, 1.000:- Utlottning av paket: Koivu: Berga Open 2013 Sandsater: Berga Open 2013 Richard G, småland: AOPW 2012 Lite fakta: Antal spelare: 67 Långvägast: TotalFarsa (typ från polcirkeln) Fullast: Miata & S:t Bjorn Mest använd: Mikes dildo Antal öl sålda: Oj Största mysteriet: Vem som spydde kl 5 imorse? Största överraskningen: Bjoelles kaskadspya på hallgolvet Citera
Saint_Bjorn Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Ehum, en liten korrigering på sin plats här: 1) Igår var jag möjligen bakfullast. 2) Vem som var fullast på fredagen vette tusan, minnet sviktar en smula. Men jag känner till två pers som snackade med Ulrik och jag var inte en av dem. Återigen, stort tack för en kanonhelg! Nästa gång ska jag försöka undvika att bakfyllefrossa mig igenom main event så blir det ännu bättre. Citera
Crappy Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Stort tack Mike, ett underbart förbannat fantastiskt arrangemang igen. Citera
bjoelle Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Tack för en som alltid utomordentlig turre, undra hur mycket jag är lifetimeback uppe hos dig ps. förlåt för jag spydde ner din ovanvåning Citera
MikeTime Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Postad 30 September , 2012 Ehum, en liten korrigering på sin plats här:1) Igår var jag möjligen bakfullast. 2) Vem som var fullast på fredagen vette tusan, minnet sviktar en smula. Men jag känner till två pers som snackade med Ulrik och jag var inte en av dem. Återigen, stort tack för en kanonhelg! Nästa gång ska jag försöka undvika att bakfyllefrossa mig igenom main event så blir det ännu bättre. Haha, varmt välkommen åter! Jag hoppas kunna ta mig upp till dig i vinter och dra med dig till Krukan eller nåt annat skojigt! Kram på dig Björnen! Stort tack Mike, ett underbart förbannat fantastiskt arrangemang igen. Det är NI som ska ha ett stort tack. Utan er - ingen turre. Tack för en som alltid utomordentlig turre, undra hur mycket jag är lifetimeback uppe hos dig ps. förlåt för jag spydde ner din ovanvåning Lugnt. Du städade ju så fiiiiint! Citera
MikeTime Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Postad 30 September , 2012 Kan även nämna att vi i "fredagsklubben" samlade in 1500:- till Barncancerfonden som ska sättas in via Klykas projekt Ride of Hope. Karma is good shit. Citera
Saint_Bjorn Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Haha, varmt välkommen åter! Jag hoppas kunna ta mig upp till dig i vinter och dra med dig till Krukan eller nåt annat skojigt! Kram på dig Björnen! Absolut! TF har redan gosat in gästsängen, så med lite tur kan du fortfarande känna lukten av honom och sova gott. Citera
schoolbook Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Jättestort tack! Som alltid ett kanonskött och härligt arrangemang. Helgens gladaste besked ses några poster bak: Berga Open 2013 Citera
bjoelle Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Postad 1 Oktober , 2012 Mja, jag städa nog inte så fint anar jag, får skylla på bakfylleångorna Citera
MikeTime Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Till er som var med i fredags; Nu har jag satt in 1.400:- på Göran Heldestens "Ride of Hope"-insamling för Barncancerfonden. Se länk nedan. Jag märkte insättningen med "Berga Open Friday Gang 2012" och det namnet kommer upp i den högra listan så fort slantarna nått kontot. Karma ftw! ♥ Tack boys för en kanonhelg! http://www.barncancerfonden.se/14215 Har Du ändå tänkt att skänka några kronor till BC i år? Använd isf gärna länken ovan eftersom Görans mål är 20.000:- i år. Efter vår insättning saknas det "bara" 5.500:-. Tack. Jättestort tack! Som alltid ett kanonskött och härligt arrangemang. Helgens gladaste besked ses några poster bak: Se även här: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1715746#1715746 Citera
Klyka Postad 27 Februari , 2013 Rapport Postad 27 Februari , 2013 Kan även nämna att vi i "fredagsklubben" samlade in 1500:- till Barncancerfonden som ska sättas in via Klykas projekt Ride of Hope.Karma is good shit. Sjukt sällan jag är här nu för tiden. Vill bara säga ett jättestort TACK till er alla för detta. Citera
Recommended Posts