Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 tvek på sanningshalten på sista. Du får nog ta och lägga upp för att styrka! Ja, ljuga på internet får man ut mycket av Mvh Luftslottet89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 orkar inte räkna exakt, men runt 70k stuck. 3e raka backmånaden men jävlar vad bra mars ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 back 6k€ och 3,2k$. Spelade alldeles för mkt händer, alldeles för långa sessions och inte ens tänkt tanken att tableselecta. Tacka gud för rakeback osv, som gör att jag lär sluta ~BEMin sämsta månad någonsin =)))) DETTA, har jag sagt åt dig dagligen att göra nu. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Ja, ljuga på internet får man ut mycket av Mvh Luftslottet89 jag läser ditt metaspel, och callar dig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 15400 kr svs lowstakes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Fick som vanligt inte vinna en showdown Det här skulle man nästan kunna kalla pluswhine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vraket Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Årets bästa månad, men jag tror bara det blev tredje bäst i office. Målet var att plussa 10% av det IRLsucks plussade men landade på typ 9 % då han fick en standard svinbra månad. Utlovar rekordmånad i mars. Upp ett gäng fotbollströjor också... Mvh, "Izy" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 kom före niklas i office brag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 Först vann jag en miljon kronor. Sen förlorade jag mer än en miljon kronor. Spelat lite lägre på slutet och turat igen lite så det blev nog 20k dollar upp till slut =) Lär nöta lite lägre stakes tills jag har råd att skotta igen. Sen vet jag en forumit som bör ha haft en bra månad iaf. Back ca 150k dollar mot vederbörande enligt HM =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 1 Mars , 2012 Rapport Share Postad 1 Mars , 2012 -En jävligt onödig månad på året. Alltså närmare sommaren vilket borde rendera i +. Thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BornToRunQQ Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 +29k€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 +80k$ och -60k sek, rekordmånad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 2 Mars , 2012 Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 ROI = 0,3% på 146 MTTs, tur att det fanns en skottdag, annars hade det blivit minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 bra månad! 2/4-5/10$ Uploaded with ImageShack.us SVS (sek) Uploaded with ImageShack.us Live: 220k SEK CC cashgamesen under nordicmasters ~700k sek, ship! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Två liveturneringsegrar i de billigare varianterna på CC, men backar på de dyrare inköpen tyvärr. Kanske alltför stor respekt på de dyrare. Cashat i 4 av 11 turrar sen slutet av december. I Februari 2 av 7 så inte alls nöjd med andra ord. Resultat Februari: ca +/- 0 Så nya tag här i mars ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vraket Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 134 inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 $1k Räknar man bort skottdagen så hamnar jag på ca $430 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 bra månad! ~700k sek, ship! wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Live: 220k SEK CC cashgamesen under nordicmasters Väl spelat! Själv slutade jag 17k upp för veckan. Mvh Karlstad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 700 dollar upp på typ 16 turrar så jag är nöjd:D inte ens en helkväll med lir...men blir bättre nästa månad.. eller ja i aflal fler turrar resultatet kanske inte blir samma RIO:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 +€400 + EN (slafsig) avsugning - En avslagen tand på fyllan fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Väl spelat! Själv slutade jag 17k upp för veckan. Mvh Karlstad ahh så det var du på återseende! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Som den svensk man är varken vann eller förlorade man, utan slutade någonstans mittemellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 Som den svensk man är varken vann eller förlorade man, utan slutade någonstans mittemellan. Du spelar fortfarande iaf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts