zaniar Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Hur kommer man över rädslan för att bli bad beatad? Har spelat cash game ett tag nu och spelar micro stakes. På senare tid har jag blivit så mycke badbeatad att jag skrämmer bort alla så fort jag har en bra hand och lyckas aldrig få ut värde från dem. Vad fan gör man för att komma över detta? Citera
JackVegas Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Försök fokusera på att ta bästa möjliga beslut för tillfället hela tiden istället för att fokusera på att vinna, i längden går de hand i hand och det blir lite lättare att greppa spelet mentalt om man bryter ned allting så långt det går och analyserar med logik. Citera
Pele08 Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 gå ner en nivå och bygg upp självförtroendet igen. JackVegas synpunkter är klockrena men inte alltid lätt att följa och då kan ett nivåbyte fungera bra Citera
zaniar Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 tack för tipsen grabbar ska nu försöka glömma tidigare badbeats gå ner i nivå och fokusera på varje sutuation. tack tack Citera
Penils Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 En mer populär lösning är att håna folk i chatten Citera
FranskSinatra Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 Mannen med svaren! http://jaredtendlerpoker.com/ Gl! Citera
daenyboi Postad 29 Februari , 2012 Rapport Postad 29 Februari , 2012 En mer populär lösning är att håna folk i chatten Det älskar jag att göra.- Citera
John_J Postad 29 Februari , 2012 Rapport Postad 29 Februari , 2012 Det älskar jag att göra.- Det där kan anses vara min specialgren... Citera
K_MaN Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Det där kan anses vara min specialgren... Är du Mr_supreme eller? Citera
Recommended Posts