devalanteriel Postad 10 Mars , 2012 Rapport Postad 10 Mars , 2012 Haha, den hade jag helt glömt. Citera
Mecklenburgare Postad 16 Mars , 2012 Rapport Postad 16 Mars , 2012 Kastar in det här efter det kom i samband med detta för mig. När jag postar i ett ämne står det att det kommit nytt inlägg. Men det är bara mitt eget. Citera
Saint_Bjorn Postad 17 Mars , 2012 Rapport Postad 17 Mars , 2012 Men vad hände med avataren? Får vi se Marty igen? Så, minns jag rätt var det den här Inaktuell post. Det här är en helt annan galning. <--- Citera
devalanteriel Postad 17 Mars , 2012 Rapport Postad 17 Mars , 2012 Kastar in det här efter det kom i samband med detta för mig. När jag postar i ett ämne står det att det kommit nytt inlägg. Men det är bara mitt eget. Också weird. Har ingen aning om vad vi kan göra åt det, men det är noterat iaf. Citera
#LOUDmouth# Postad 22 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2012 Det beror också på serveruppdateringen. Alla med "konstiga" tecken, dvs andra än [a-z0-9] i sig, har trasiga avatarer och profiler för närvarande. Jag har lagt in en begäran att servernissen ska fixa det, men jag vet inte hur lång tid det kommer att ta. Lösning på g? Fan jag trodde att det var klåfingriga klyka med superuser-account och pk-agenda som hade tagit bort min avatar /#LOUDmouth# Citera
devalanteriel Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Ska bumpa ärendet men mer kan jag tyvärr inte göra. Citera
devalanteriel Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Tekniker låter meddela att det har lägre prio än att uppgradera hela forumet just nu. Sorry. Citera
devalanteriel Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Nm, nu funkar profiler iaf. Avatarer med, i fall din har "Användare avstängd" på sig. Citera
Klyka Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Lösning på g? Fan jag trodde att det var klåfingriga klyka med superuser-account och pk-agenda som hade tagit bort min avatar /#LOUDmouth# Det var det också. Jag kom på ett sätt att komma åt dig: Att kruppa avataren på alla med konstiga tecken (annat än A-Z och 0-9) i nicket. Citera
TotalFarsa Postad 15 September , 2012 Rapport Postad 15 September , 2012 Ovanligt ostabilt sista dagarna, dafuq? Citera
Sansrom Postad 29 Januari , 2013 Rapport Postad 29 Januari , 2013 Ovanligt ostabilt sista månaderna, dafuq? fyp Citera
valterego Postad 29 Januari , 2013 Rapport Postad 29 Januari , 2013 fyp Hade en del problem under hösten, men här har pf funkat fint senaste månaderna. Citera
Sansrom Postad 30 Januari , 2013 Rapport Postad 30 Januari , 2013 Hade en del problem under hösten, men här har pf funkat fint senaste månaderna. Hmm, jag upplever att det fortfarande är ganska instabilt till och från. Dock inte lika illa som i höstas. Kanske bara är jag? Citera
Recommended Posts