PartyPoker Postad 16 Februari , 2012 Rapport Postad 16 Februari , 2012 iPad och $250 added Exklusiv Turnering Denna lördag har vi lagt in en extra present i potten så passa på att få in lite extra cash samt en iPad2 på toppen. Namn: Pokerse Saturday Nordic Tournament (2501370) Tid: Lördag den 18:de Februari kl: 20:00 CET (14:00 ET Lobby tid) Inköp: $10+1 Blinds nivå: 10 mins Restriktioner: Denna turnering är bara öppen för de spelare som har skapat sitt konto genom Poker.se/pokerforum.nu. Du som redan har ett partypoker konto som inte är skapat genom poker.se eller pokerforum, skapa ett WPT konto då turneringen kommer att gå på båda dessa brands. Skapa ett WPT konto här! OBS! Dessa turneringar är bara öppna för er som har skapat ett partypoker eller WPT Poker konto genom poker.se eller pokerforum. Citera
daenyboi Postad 16 Februari , 2012 Rapport Postad 16 Februari , 2012 Åter till det här med WPT kontot igen, får man eller får man inte ha konto hos Party Poker och WPT samtidigt, jag menar alltså inte att spela på klienterna samtidigt utan jag fattar att det är samma nätverk... ?? Citera
PartyPoker Postad 16 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2012 Åter till det här med WPT kontot igen, får man eller får man inte ha konto hos Party Poker och WPT samtidigt, jag menar alltså inte att spela på klienterna samtidigt utan jag fattar att det är samma nätverk... ?? För att göra detta så klart som möjligt, det är två sepparata plattformar så vill du spela på WPT så måste du skapa ett konto på WPT och vice versa för PartyPoker. Du kan tekniskt inte ha båda öppna samtidigt eftersom programvaran stoppar detta. Citera
daenyboi Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 För att göra detta så klart som möjligt, det är två sepparata plattformar så vill du spela på WPT så måste du skapa ett konto på WPT och vice versa för PartyPoker. Du kan tekniskt inte ha båda öppna samtidigt eftersom programvaran stoppar detta. Jo men finns det regler efter det? Till exempel: Jag har konto på Bet365 samt PaddyPoker, dem är båda Ipoker och man kan ej spela samtidigt på samma dator med två olika klienter. däremot är det 100% tillåtet att ha flera konton på olika sidor i Ipoker/p nätverket. Är det på samma sätt med andra ord? Citera
PartyPoker Postad 17 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2012 Jo men finns det regler efter det? Till exempel: Jag har konto på Bet365 samt PaddyPoker, dem är båda Ipoker och man kan ej spela samtidigt på samma dator med två olika klienter. däremot är det 100% tillåtet att ha flera konton på olika sidor i Ipoker/p nätverket. Är det på samma sätt med andra ord? Det är tillåtet att ha ett WPT konto och ett PartyPoker konto. Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Försökte regga konto på WPT men blev blockad så fort jag gjorde en deposit och de hann inte fixa det i tid. gl alla, blev väl 15 pers eller nåt sånt max. Citera
Jokulhaups Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Grattis fiskface! Bra spelat. Citera
PartyPoker Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2012 GRATTIS fiskface till föstaplatsen!!!! Citera
daenyboi Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Men fasen den glömde jag av:! Citera
scarface4 Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 GRATTIS fiskface till föstaplatsen!!!! Tack! Längtar efter leksaken =) Citera
okocha Postad 20 Februari , 2012 Rapport Postad 20 Februari , 2012 Tack! Längtar efter leksaken =) du springer fint nu verkar det som fiskface /flugan Citera
PartyPoker Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 Kommer de fler såna här? Vi kommer att köra fler liknande turneringar längre fram, inga datum satta ennu samt att de kommer att köras i WPT programvaran. Citera
scarface4 Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 du springer fint nu verkar det som fiskface /flugan Hoppas det får fortsätta så Har ni det bra på resan? Citera
Recommended Posts