Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

+ Både live och online

Live= Två tredjeplatser i turneringar av fyra spelade så rätt nöjd men ändå missnöjd hur slutet utspelade sig i turneringarna som jag var ITM.

Online= Naturligtvis klonkat en tredjeplats där i €3000 garanti.

Hoppas slippa tredjeplatserna i februari utan något mer hack uppåt..

Postad
1,2k+ på 1 livesittning

en ny hjärtklaff och lite andra småfixningar i hjärtat, bättre än allt plus i världen :)

Då är vi två som dom har varit och rotat i hjärtat på fixade mitt för ett par år sedan blev faktiskt 3 operationer, spelar ju bara turrar 1,6k ja är nöjd med det :-P

Sen tänker ja på alla grinders som sitter med 20-40 bord och spelar 8 tim om dan hinner knapt springa o pissa och möjligen röker och dricker kola. Förutsättningarna är ju jäkligt sannolik att dom går på samma problem som vi haft ganska tidigt :cry:

Postad
Då är vi två som dom har varit och rotat i hjärtat på fixade mitt för ett par år sedan blev faktiskt 3 operationer, spelar ju bara turrar 1,6k ja är nöjd med det :-P

Sen tänker ja på alla grinders som sitter med 20-40 bord och spelar 8 tim om dan hinner knapt springa o pissa och möjligen röker och dricker kola. Förutsättningarna är ju jäkligt sannolik att dom går på samma problem som vi haft ganska tidigt :cry:

Vad har du för problem då? Jag har så sjukt dåligt koll men jag har nån jävla missbildning sedan födsel och kommer behöva operera mig hela livet med typ 10-15 år mellanrum så det suger ganska mycket xD haha dom hinner gå och kolla sig så de lär ju dö i stolen ;)

Grattis!

Vet inte om man säger tack men jag gör ;) tack

Bästa plusset jag hört om i år. Grattis!!!!

tackar :)