Partneransvarig Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Hej! På söndag kör vi en turnering hos Bwin. Ni missar väl inte chansen till lite övervärde? Namn: Poker.se Sunday $500 added (O-32757-1 ) Tid: Söndag den 22 Januari 2012 kl: 20:00 CET Inköp: $10+1 Typ: Holdém NL Blindsnivåer: 10 mins Restriktioner: Enbart öppen för Sverige, Norge och Finland Lösenrebus: skrivesiversalerochärgulsamtböjd,aporgillardom,fembokstäver Turneringen är öppen och du kan registrera dig redan idag. Har du inte ett Bwin konto så kan du skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Hej! Nu hoppas vi på stor uppslutning i söndagens turnering, så att en svensk står som segrare när turren är över. Ett bra övervärde skadar ju knappast heller. Vi syns vid borden! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Nä, det blir en finne som vinner! Jag skall krossa er alla hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Nä, det blir en finne som vinner! Jag skall krossa er alla hahahahahahaha Haha! Jag önskar dig lycka till! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 22 Januari , 2012 Rapport Share Postad 22 Januari , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 Satan också! Jag blev febersjuk och orkade inte deltaga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts