udiewhenuryoung Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Satt nyss och spelade sen kopplades jag plötsligt ner, mitt i spelet och nu får jag ett felmeddelande när jag försöker logga in om att de inte tillåter spelare från mitt land lol vad är detta? Citera
Joeduck Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Märkligt. Kanske funkar om du kopplar ner dig från internet och upp igen, för att få nytt IP-nummer. Citera
udiewhenuryoung Postad 14 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2012 Jepp, tydligen gällde det danska spelare och på något sätt hade jag väl kommit in på ett danskt nätverk (har mobilt bredband). Citera
Metaddict Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Jepp, tydligen gällde det danska spelare och på något sätt hade jag väl kommit in på ett danskt nätverk (har mobilt bredband). Välkommen till Skåne Citera
udiewhenuryoung Postad 14 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2012 Hehe, det var det som gjorde det så konstigt för jag sitter typ i mellansverige. Men jag fick upp danska 888 Poker när jag gick in på deras hemsida. Aja, nu är jag tydligen svensk igen i alla fall. Citera
Recommended Posts