Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

vänder kappan mot vinden o postar en graf ir esultatstråden

rax9wz.jpg

Satte mttgrinden på hold (blev några stycken i början och som kanske syns i mitten av hösten), sadlade om till hyperturbo sngs, är missnöjd med volymen i okt-dec, skulle ha spelat dubbelt så mycket helst. Är i övrigt ganska nöjd och stolt över att jag nu slår ett till spel utöver MTTs, ordentligt dessutom med bäst ROI av alla på mina stakes

Postad

18bb/100 på svs, typ 0.000225bb/100 på dollarsiterna.

runt 130k händer svs och 130k på dollarsiter. trots den finfina bb/100'n på svs var det by far det sämsta året på senaste 4 mest pga volym men en hel del spew också.. Blir 400k hands iår och mindre tilt!

Postad

En eller möjligtvis ett par K upp på lajvpåkrandet. Online lirade jag knappt något alls innan november men tack vare några turreklonkar i december (den senaste turren jag klonkade började i december men slutade i januari... :-) ) slutar året med gröna siffror även där, närmare bestämt c:a 8k upp.

...tur att man har ett riktigt jobb...

Postad

inte orkat räkna exakt, men mellan 850k och 900k nånstans. 1.6bb/100 över 600k nävar

tyvärr har jag spelat väldigt dåligt stora perioder och lite mer volym borde jag kunna pressa in. annars är jag ganska nöjd med pokeråret.

2011nc.jpg

Postad

~$85k slutade det på. nöjd med resultatet mtp hur kasst värdet var andra halvan av året. får vara glad om plussar nästa år. funderar regelbundet på att lägga ner, får se vad som händer. kul så länge det varade iaf :)

Postad

~ + 1.3M svs

~ -500k live

~ utgifter dunno

~ + nåra 100k's (sek) i random euro/dollar games på mer bread/butter nivåer

~ back en massa jävla dollars på 50/100$ skotts i slutet av året

=

inigen aningn, troligen breakeven eller lillplus på nån hundring, istortsätt + över 1.5M online på "mina stakes", sen gulat bort resten i 25/50$€+ eller liveturrar/livecg's

BEING LONGPLE

så halvt gul atm men humöret på topp ändå

2012 är året