pwned Postad 31 December , 2011 Rapport Postad 31 December , 2011 Har letat som faaan efter nått filter så man kan sortera bord på vilka limitar man vill ha tex allt från nl100-nl200.. Sånt finns ju på varje sajten,Är det så sjukt att det inte finns på Unibet,nordicbet? Nån som vet?? Citera
ax_do_the_damp Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Hej, Hoppas jag förstår dig rätt, jag spelar på Unibet och där kan du ticka för de nivåer du vill spela samt viktigt också rutan för filter (välj hur många platser per bord du vill ha och spara) längst ner i fönstret (nära ikonerna för Meny, Min Sida, Ban m.m.), efter att du sparar filterinställningarna för antal spelare per bord så ska också filtreringen för nivåer fungera. Mvh Ax Citera
Dustylove Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Microgamingklienten har sunkat ihop på den punkten. Jag gillade att de tog bort wait list men det här andra är ju bara jobbigt. Citera
Recommended Posts