Jjosefsson Postad 11 December , 2011 Rapport Postad 11 December , 2011 Som kan tänka sig ta väldigt lite betalt för att lära mig texas holdem? Citera
dafvor Postad 11 December , 2011 Rapport Postad 11 December , 2011 Beror på vad du vill ha hjälp med. Om det bara är handanalyser du vill ha hjälp med borde du regga dig på 2+2 forum och posta dina händer där alt. titta på händer under samma nivå/kategori där. Citera
demios Postad 17 Januari , 2012 Rapport Postad 17 Januari , 2012 Lånar tråden. Har vunnit 2h coachning på bet24 av deras kapten Jesper "Kipster" Hougaard. Kan dock byta mot $100. Får man ut något på en 2 timmars coaching som är svårt att få ut från pokerstrategisidor och handanalysforum? Ska jag ta pengarna eller coachningen och om jag tar coachningen hur lägger man upp en effektiv 2 timmars coachning? Spelar mest turneringar. Citera
BornToRunQQ Postad 17 Januari , 2012 Rapport Postad 17 Januari , 2012 Som kan tänka sig ta väldigt lite betalt för att lära mig texas holdem? PM. Citera
Recommended Posts