SuitedPair Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (5 handed) converter UTG ($16.25) SuitedPair ($91.95) Button ($9.10) SB ($5.90) BB ($31.90) Preflop: SuitedPair is MP with A:heart:, 7:heart:. A7s, en hyfsad hand SH, så jag väljer att göra en liten raise. UTG calls $0.25, [color:#CC3333]SuitedPair raises to $1.3[/color], Button calls $1.30, SB calls $1.20, [color:#666666]1 fold[/color], UTG calls $1.05. Flop: ($5.45) 3:diamond:, 4:heart:, 8:heart: [color:#0000FF](4 players)[/color] Floppen är fin. Inte satt en färg på de senaste 5 försöken. Måste bara sätta den nu. Synar en all-in från en riktig shortstack. SB checks, UTG checks, SuitedPair checks, [color:#CC3333]Button bets $7.8 (All-In)[/color], SB folds, UTG folds, SuitedPair calls $7.80. Finns det något att kommentera så är ni välkomna. Citera
Hjort Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Nya regler, se till att radera all information efter den sista relevanta beslutspunkten. Läs mer här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12483 Verkar som du massivt övervärderar Axs men när du väl floppat färgdrag + överkort och trestege så kan det ju inte vara ett särskilt stort misstag att syna. Det kan ju förstås heller inte vara ett särskilt lönsamt spel, men jag tror nog du har en syn där. Citera
SuitedPair Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Jag ber om ursäkt, inte varit inne på pf-nu på ett tag. Som sagt, ber om ursäkt, ska komma ihåg det till nästa hand jag postar. Citera
Hjort Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Jag ber om ursäkt, inte varit inne på pf-nu på ett tag. Som sagt, ber om ursäkt, ska komma ihåg det till nästa hand jag postar. Det är lugnt, vi får fortsätta tjata på folk tills det går in. Citera
Recommended Posts