valterego Postad 2 December , 2011 Rapport Postad 2 December , 2011 Nu har jag tagit beslut om att avveckla den här skitdatorn jag har (HP Envy 17"). Jag har fått mängder av input från Mac-etablissemanget och det spåret är ännu inte skrinlagt. Behöver nu ett tips på en riktigt skaplig PC-laptop. Här är lite av kravspecen: Pris 10-15K, Storlek: 13"-15.4" Utrustning: internmic, kortläsare Övrigt: gärna "platt" tangentbord a la mac, ett schassi som inte känns plastigt, lång batteritid Givetvis en skaplig processor. Jag jobbar mycket över backendsystem via webläsare, gör en del enklare filmredigering, spelar poker, kollar på film, använder office-paketet, enklare bildredigering Citera
Mecklenburgare Postad 2 December , 2011 Rapport Postad 2 December , 2011 Har dock ingen kortläsare vad jag vet, men jag hade kört på en Asus Zenbook http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=963559 Citera
zwexlz Postad 2 December , 2011 Rapport Postad 2 December , 2011 Jag kör med en Asus u46s, kostar 6 K Är riktigt nöjd med mitt köpt. Lång batteritid dessutom. Citera
Recommended Posts