poppen Postad 5 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2013 Hur går omaha-spelandet? Hade varit kul med årsgraf spelar inte så mkt 50k händer i år, gått rätt segt men är plus iaf=) Citera
exxent Postad 6 Oktober , 2013 Rapport Postad 6 Oktober , 2013 kan ju inte springa som en gud på alla spel Citera
Krell Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Tro mig han springer som en gud på Omaha också Citera
poppen Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Hehe förutom att jag blev översettad av firre i 5k pott och loosade 478 flips mot storgädda som vanligt så sprang jag väl ok vilket ledde till ett fint plus på 22kr;) Texas springer jag alltid bra, bara hålla med där Citera
Krell Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Kul att man kunde vara med och bidra till ditt masstiga plus Citera
poppen Postad 15 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Vart klara för div 2 i fotbollen i lördags! Firade med att hamna i fyllecellen för första (och sista?) gången... Vaknar 08.00 av att jag ligger på madrass och fryser ihjäl i en cell.. Fatta ingenting, inte ett minne efter typ 21.00 och då plockade de inte in mig förrns 02.15, undra vad man pyssla med däremellan? Polisen kommer in i min cell vid 08 då och frågar om jag vet varför jag är där. Innan jag hinner svara så får de något brådskande och kommer inte tillbaka på typ en halvtimme.. Sjukaste halvtimmen i mitt liv , ingen aning vad jag gjort... Tankarna flödar men kommer inte ihåg ett skvatt.. Som tur va var jag iaf "bara" intagen för fylla.. Ska till Gävle och fortsätta firandet på lördag, funderar starkt på att vara nykter men annars får vi hoppas att de har lite varmare i cellen;) Dålig volym senaste tiden men kliar rejält i fingrarna så hoppas kunna trycka in rejält med nävar när jag väl kommer igång igen om nån dag!! Citera
minibiff Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Skönt att lyckas sova igenom hela (förutom 30min) av fyllecelltiden. Det lyckades inte jag... värsta tiden och då hade jag varken kläder eller filt! Grattis till avancemanget! När ser man er i allsvenskan då? Citera
poppen Postad 15 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Skönt att lyckas sova igenom hela (förutom 30min) av fyllecelltiden. Det lyckades inte jag... värsta tiden och då hade jag varken kläder eller filt! Grattis till avancemanget! När ser man er i allsvenskan då? A det är jag glad för! ty, hehe det är ju tyvärr omöjligt då vi tappar våra bästa spelare typ varje år:( Citera
eddor Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Älskar att höra såna här historier! Du bara stiger i mina ögon Baros wp med fuuuussballen! Citera
poppen Postad 15 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Håller på att försöka gå upp i vikt , målet är 85kg sista februari. Startvikt 71,8 första oktober , före bild knäppt så ifall jag lyckas kan jag lägga ut före/efterbild;) planen är att äta mkt (vilket jag suger på) och att gymma lite:) tips på vad som helst av nån som läser här tackar vi för! /spinko Citera
Metaddict Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Håller på att försöka gå upp i vikt , målet är 85kg sista februari. Startvikt 71,8 första oktober , före bild knäppt så ifall jag lyckas kan jag lägga ut före/efterbild;) planen är att äta mkt (vilket jag suger på) och att gymma lite:) tips på vad som helst av nån som läser här tackar vi för! /spinko Alldeles för brant bulk det där IMO. Om du inte är tokdeffad i nuläget dvs Citera
poppen Postad 15 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Alldeles för brant bulk det där IMO. Om du inte är tokdeffad i nuläget dvs Ok ja har ingen aning, är spinkig bara så ska nog mest bara grisbulka för att gå upp men kanske satsa på 80kg ändå istället;) Citera
poppen Postad 16 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2013 Sitter å är lite irriterad , gillar hamren egentligen men han måste fan ha hjälp att ta ut laget.. Ola å lustig är ju med för de är hans polare... Nä så här ska det se ut: Isak Seb-Nilsson-Olsson-Olsson Wernblom-elm-Källström Kaclanicic Ibra-Elmander Seb å Martin klarar kanterna själva åt båda håll åsså stänger vi igen centralt, kaclanicic klarar nog fri offmittroll galant , klart å betart! Citera
Metaddict Postad 16 Oktober , 2013 Rapport Postad 16 Oktober , 2013 Sitter å är lite irriterad , gillar hamren egentligen men han måste fan ha hjälp att ta ut laget.. Ola å lustig är ju med för de är hans polare... Nä så här ska det se ut: Isak Seb-Nilsson-Olsson-Olsson Wernblom-elm-Källström Kaclanicic Ibra-Elmander Seb å Martin klarar kanterna själva åt båda håll åsså stänger vi igen centralt, kaclanicic klarar nog fri offmittroll galant , klart å betart! In before baros skriver om besök i fyllecell igen Citera
poppen Postad 17 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2013 In before baros skriver om besök i fyllecell igen hehe;-) Ang gymmning, har väl gymmat en del genom åren men aldrig så seriöst som jag tänkte börja med nu. Fattar inte riktigt det här med att köra typ 3x10. Väljer jag en vikt där jag klarar 10 reps ganska precis finns det ju inte en chans i världen att jag klarar 2x10 till? Ska man då ta en lättare vikt så att första settet blir lätt , andra settet ganska lätt och sista klarar man precis? Känns sådär ju, föredrar nog att köra varje set till failure på alla övningar så det blir typ 10-8-6, istället för 3x10, lr finns det något negativt med det? Har inget gymschema än men kör 3-split där det utgås från basövningarna och fylls på beroende på energi/motivation osv. Så får då alltid med bänkpress, marklyft och benböj iaf varje vecka..=) Citera
Metaddict Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 hehe;-) Ang gymmning, har väl gymmat en del genom åren men aldrig så seriöst som jag tänkte börja med nu. Fattar inte riktigt det här med att köra typ 3x10. Väljer jag en vikt där jag klarar 10 reps ganska precis finns det ju inte en chans i världen att jag klarar 2x10 till? Ska man då ta en lättare vikt så att första settet blir lätt , andra settet ganska lätt och sista klarar man precis? Känns sådär ju, föredrar nog att köra varje set till failure på alla övningar så det blir typ 10-8-6, istället för 3x10, lr finns det något negativt med det? Har inget gymschema än men kör 3-split där det utgås från basövningarna och fylls på beroende på energi/motivation osv. Så får då alltid med bänkpress, marklyft och benböj iaf varje vecka..=) Går att köra som du gör men jag sänker hellre vikten ett steg och fortsätter köra 10 reps utan att tappa form. Viktigt! Citera
poppen Postad 17 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Går att köra som du gör men jag sänker hellre vikten ett steg och fortsätter köra 10 reps utan att tappa form. Viktigt! ok ty, får fundera över saken/testa mig fram då!=) Citera
Metaddict Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 ok ty, får fundera över saken/testa mig fram då!=) Testa sig fram är det bästa, det är väldigt olika vad som funkar bäst. Men se till att du inte tappar form om du kör 10-8-6, det är inte bra för nån Citera
Testi Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Personligen tycker jag 12-10-8-6 med ökande vikt fungerar mycket bra. Kör bara till failure med tyngsta eller 2 tyngsta vikterna, när man är väl uppvärmd. Citera
poppen Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Postad 2 November , 2013 Händer ju inte så jätteofta att man (jag iaf) åker på så här coola utdragningar så kände att jag ville dela med mig:-) BossMedia Game #2025312395: Table Diana 10 - kr2.50/kr5.00 - No Limit Hold'em - 02:47:33 - 2013/11/02 Seat 1: nzpexx (kr1361.15) Seat 2: baros (kr1350.59) Seat 3: Deltagaren (kr1512.10) Seat 4: TheKaggy (kr1023.20) Seat 5: MuwangaÅke (kr1129.35) baros posts the small blind of kr2.50 Deltagaren posts the big blind of kr5.00 nzpexx is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to baros TheKaggy folds MuwangaÅke raises kr14.37 nzpexx raises kr50.61 baros raises kr141.05 Deltagaren folds MuwangaÅke folds nzpexx calls kr90.44 *** FLOP *** baros bets kr135.00 nzpexx raises kr425.00 baros goes all-in with kr1209.54 nzpexx calls kr784.54 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot kr2705.55 | Rake kr15.00 Board: nzpexx won (kr2705.55), showed baros won (kr0.00), showed oktober var förövrigt sämsta månaden på länge både volym och resultatmässigt så taggad för nov nu!=) Citera
Metaddict Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 Hehe han var rätt skön den fisken Citera
poppen Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Postad 2 November , 2013 Hehe han var rätt skön den fisken Höhö ja:) han får pris som nattens nästskönaste fisk , efter nån prefloppx lr vad han hette som höll stuga både på bordet å i chatten natten lång;) Citera
wahlen1 Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 Höhö ja:) han får pris som nattens nästskönaste fisk , efter nån prefloppx lr vad han hette som höll stuga både på bordet å i chatten natten lång;) Blev det back inatt då? själv var jag nära på gula den lilla rullen jag har kvar på svs men som tur är hittade man några fiskar och gick till BE Citera
poppen Postad 2 November , 2013 Författare Rapport Postad 2 November , 2013 Blev det back inatt då? själv var jag nära på gula den lilla rullen jag har kvar på svs men som tur är hittade man några fiskar och gick till BE Hehe brukar ju undvika kolla res , men kunde inte hålla mig denna session då det smällde bra nog:) va ner 4 men vände framåt småtimmarna till plus 7,5:) Citera
Metaddict Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 Höhö ja:) han får pris som nattens nästskönaste fisk , efter nån prefloppx lr vad han hette som höll stuga både på bordet å i chatten natten lång;) Böbbla vann imo Han som var fi i handen jag postade i min dagbok. Han höjde 30-40 bb preflop varje hand Citera
Recommended Posts