RoleModel Postad 27 November , 2011 Rapport Postad 27 November , 2011 Jag undrar om det är någon som har koll på om det brukar erbjudas satelliter till mindre event under WSOP i prisklassen 1000-5000 dollar NLHE (dvs med satelliter som kostar typ 50 - 500 dollar)? Jag är intresserad av information både vad gäller online och live, jag kommer befinna mig i Vegas i Juni, då jag antar att åtminstone något event i prisklassen spelas. Citera
JackVegas Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Om jag inte missminner mig så har t.ex. ipoker "WSOP Side Event package"-sattar där man får typ exempelvis $3k att spela turrar för, samt hotell och resa. Tar nog ett bra tag innan du ser satelliter online dock... Gl. Citera
mackan996 Postad 29 November , 2011 Rapport Postad 29 November , 2011 Live på RIO. Dagliga live satteliter och en bords SNG/satteliter. Undvik dock de 75usd satteliterna då de verkligen var lotto på högnivå och 30% rake. Antar att satteliterna kommer se ut som förra året. http://www.wsop.com/2011/satellites/ Citera
Recommended Posts