codiak Postad 23 November , 2011 Rapport Postad 23 November , 2011 Tjena. Är Hem lika värdelöst på alla Boss nätverk eller är det bara svs som de strular ? Mvh Citera
padrinosftw Postad 23 November , 2011 Rapport Postad 23 November , 2011 Fungerar som det ska på boss för mig, dock strular på svs som du säger.. Citera
Gasimoe2 Postad 23 November , 2011 Rapport Postad 23 November , 2011 Hur strular det på SvS? Missar händer? Är det något mer? Citera
tehfiskk Postad 5 December , 2011 Rapport Postad 5 December , 2011 1.11.07 har jag nu och den missar händer ibland.. just nu har den missat 1 hand.. svs.. såklart en hand där jag dubblade upp och det är störigt att den inte syns i reports eller sessions.. DOCK finns den på bordets handhistorik, alltsä där man kollar i rullistan vid de 3 senaste händerna. om jag tar fram handen i listan där, klickar på TXT knappen och klistrar in i notepad > försöker importera skiten i hem, så säger den 1 fil importerad, 0 händer importerade. har även försökt importera om hela hh mappen för boss media men den hittar inget nytt där. den vägrar alltså få in just den handen till sessions/reports, mina stats blir ju helt muppa.. går det att importera denna handen korrekt? någon som vet? klart man kanske kan uppdatera till senaste versionen.. gjorde de på frugans dator och de blev currencyn helt mupp när SEK fanns med.. orkade inte fitta me de så drog ner den igen till 1.11.07. tack /tehfishshshs Citera
Recommended Posts